2014. február 9.

28."Harry's Lips"

♥Sziasztok!
Remélem tetszik a rész:)
Ne felejstsétek, a csoportba bárki beléphet: https://www.facebook.com/groups/266342583522766/
Hagyjatok magatok után nyomot!:)♥
Jó Olvasást!








-Én is szeretlek Harry!-suttogtam.Ajkaink lágyan forrtak egymásba.Minta egymásnak teremtették volna ajkainkat.
Gyengéden súrolta számat.Annyira lágy volt, annyira finom és annyira szenvedélyes.Megfogtam derekát és közelebb rántottam magamhoz, hogy hozzá nyomhassam ágyékomat.Persze Harry eléggé meglepődött, mit ne mondjak.Szemei elkerekedtek és még a csókot is abbahagyta.
-Abb..
-Bocsánat!-vágtam bele.-Én csak..annyira..-nem tudtam, hogy fejezzem ki magam.
-Nem..Ezzel semmi gond sincs Abb..csak..annyira csodálatos, hogy mennyit haladtál előre..Hisz már te is kezdeményezel.
-Igen.-hajtottam le fejem, de Harry államnál fogva vissza emelte, hogy szemébe tudjak nézni.-De ez csak neked köszönhető!-motyogtam.
Elmosolyodott, aztán megcsókolt.Aztán felkapott és úgy vitt az ajtóig miközben csókolt.Elnevettem magam.
-Akkor szia Harry..-csókoltam meg újra, mikor már letett az ajtó elé.
-Szia gyönyörűm..-csókolt meg ő is, aztán megpaskolta fenekemet miközben a zárat nyitottam.
Belépve az ajtón visszafordultam hozzá.
-Nem jössz be?-kérdeztem elpirulva.
-Nem..reggeli üzlet van..tudod Louissal.-mosolyodott el.
-Ja igen..Akkor szia.-mondtam aztán lassan becsuktam az ajtót.Széles mosoly terült szét arcomon, aztán villámcsapásként ért a tudat, hogy még nem adtam neki búcsú-búcsú csókot.Kirántottam az ajtót, aztán futottam a kocsiig, ahová éppen szállt be.Összeráncolt szemöldökkel nézett ameddig oda nem értem.
-Baj van?-hadarta.
-Nem..Igen!Őő...
-Abb, mi az?-sürgetett.
-Hát..-pirultam el.-Csak megakartalak még utoljára csókolni.
Elmosolyodva sóhajtott egyet, aztán lovagiasan kiszállt a kocsiból, elém lépett, egyik kezével derekam fonta át, míg másikkal a nyakamat.Magához húzott, aztán megcsókolt, miközben folyamatosan hátra döntött, míg hátam félholdat nem formált.
Mint egy nyálas 80-as filmbe, olyan volt a jelenet.De én imádtam.Imádtam azt a csókot.És imádom őt is.

***

Hirtelen ültem fel az ágyon.Az órára néztem.Fél három.Szuper.
Egész testem izzadt, mindenem felforrósodott és a levegőt még mindig szaporán vettem.Kezemmel homlokomhoz nyúltam, aztán az ott csillogó verejtéket letöröltem.Kikeltem az ágyból, aztán a fürdibe siettem.Becsuktam az ajtót, aztán levettem a pizsamám és a tusolóba álltam.
Hajamat nem kötöttem fel, hagytam hagy áztasson el a víz mindenhol.Kicsit melegebbet állítottam be a langyosnál, most ez esett jól.
Bár ahhoz képest, hogy mostanság nem olyan gyakori a lidérces álmom, előfordul néhányszor.Úgy gondolom, hogy ez a változás is Harry miatt van.
Visszanézve amint belépett az életembe minden megváltozott.És minden sokkal-sokkal jobb.És szeretem engem, ahogy én is őt.Nincs ennél jobb érzés.
Miután kész lettem magam köré tekertem a törülközőt, hajamat egy kisebb törülközőbe csavartam, aztán kimentem a szobámba.Megállva a közepén gondolkozni kezdtem.Tulajdonképpen semmi kedvem visszaaludni, nem is vagyok annyira álmos, ráadásul a hajam is még csupa víz.
Sóhajtva az íróasztalomhoz mentem, aztán leültem a székre és elővettem egy lapot.Kezembe fogtam egy ceruzát és rajzolni kezdtem.Valamiért Harrynek a száját kezdtem lerajzolni.Annyira őrjítően gyönyörű, és telt és ahogy csókol..
Mikor olyan háromnegyed óra múlva végeztem vele, kivettem a fülemből a fülhallgatót, amit még rajz közben, unalmamban raktam be.Legalábbis a csönd valamiért zavart.Aláfirkantottam, hogy "Harry's Lips" aztán aláírtam.Felmutattam a lapot magamnak.Nem vagyok nagyon egoista a műveimmel szemben....de ezt a lapot még én is lesmároltam volna.
Széles mosollyal visszatettem az asztalra, aztán felálltam és az ágyhoz mentem.Bedőltem a puha takaróba, magamra terítettem aztán visszaaludtam szinte egyből, legalábbis nem emlékszem, hogy mennyit várhattam, mire elaludtam.

***

-Hhh..-sóhajtott anyu.Az ajtó nyitódására ébredtem..de nem bírtam még kinyitni a szemem.-Már megint..-folytatta.
-Lidérc álom?!-kérdezte egy mély hang.
-Igen.Arra ébredtem háromnegyed háromkor, hogy folyatja a vizet.Aztán fél óra múlva benyitottam, hátha elaludt.De csak rajzolt miközben bömböltette a zenét a fülébe.
-Értem..-válaszolt Harry.
-Na tessék itt a teája.Gondolom megvárod míg fel kel, de nekem ki kell vennem az első adag sütit és csinálni a következőket.Majd gyertek enni.-mondta anya aztán már csak az ajtó csukódását hallottam.
Harry az ágyam mellé lépdelt,letette a teát az éjjeli szekrényemre, aztán odébb sétált.Az íróasztalom fele.Hallottam a lap csörgését, ahogy felveszi a legutóbbi rajzom.Visszarakta, aztán visszajött hozzám.Elsimított arcomból egy tincset, majd számra nyomott egy édes csókot.
-Mmm..-mormogtam álmosan, csukott szemmel.
-Szóval ébren vagy..-kezdte.
-Igen..-mondtam.
-És nem akarod kinyitni a szemed?-nevetett.
-De csak..még lustizom..-bújtam jobban bele a takaróba.-elnevette magát aztán hallottam ahogy leveszi a pólóját.Egyik szememmel kukucskálni kezdtem.Ittam a látványt.
-Te kis..persze ilyenkor kinyitod!-nevetett aztán fölém magasodott és csikizni kezdett takarón keresztül, ami így is hatásos volt, mivel nagyon csikis vagyok.
Végtelen nevetésbe kezdtem és próbáltam kiszabadulni karjai közül, de nem sikerült.A takaró viszont kezdett lecsúszni rólam, és ekkor ért csak a felismerés...hogy meztelen vagyok.
-Várj!Harry!-kiáltoztam még nevetve, mégis kétségbeesetten.Abbahagyta.Mondhatni, szinte rajtam ült.Mármint a derekamon, de testsúlyát nem rakta rám.Felsőteste fölém magasodott, két keze fejem mellett.A távolság ami köztünk volt pedig húsz centire csökkent, beleszámítva a takarót.
-Mi az?-dörmögte.
-Én..én..-mondtam, de tekintete rabul ejtett.
-Te..?-suttogta.
-Meztelen vagyok..-suttogtam alig hallhatóan.
Harry szemeit behunyva nyögött fel egyet a gondolatra.Csodálattal néztem, ahogy élvezi.Éreztem ahogy nő köztünk a vágy.
-Harry..-suttogtam.Kinyitotta szemét aztán elnyíltak ajkai.-Gyere közelebb..-suttogtam tovább.Jobban lehajolt hozzám.Ajkaink súrolták egymást.Kezeimet kivettem a takaró alól, aztán meztelen hátán végigsimítva derekáig, lehúztam őt magamhoz, hogy végre érezhessem őt.Akár takarón át, akár nem.Nem érdekelt, hogy hogyan, csak érezzem őt.
-Abb..ne kínozz..-nyögte Harry.
-Pssszt..-csókoltam meg.Szenvedélyesen kezdett csókolni, nyelve behatolt, ahogy elgyengültem.Ágyékomban gyűlni kezdett a vágy, és amikor Harry érezte ezt, abbahagyta, aztán szám mellett kezdett puszilni.Elindult fülem felé, ahol fülcimpámat közre fogta fogaival, majd játékosan meghúzta.
Fülemtől lefelé végig puszilta államat, nyakamat, aztán visszafele úton végignyalta ezeket a pontokat, mire felnyögtem.Próbáltam visszafojtani, mert végül is otthon vagyok.
-Ah, Abb.-csókolt meg.Végig simítottam hátát, aztán tarkójánál megfogva közelebb húztam magamhoz, közben hajába túrtam, aztán kicsit meghúztam, mire feje kicsit eltávolodott.-Mit művelsz velem?!-kérdezte csillogó szemmel.
-Harry..én csak szeretlek.-suttogtam.Beharapta ajkát, szemét behunyta, és mikor legközelebb kinyitotta szeme könnyes volt.
-Szeretlek Abb.Mindennél jobban!-én is beharaptam ajkam, aztán az én szemeim is megteltek könnyekkel..csak én ki is engedtem őket.Közelebb vontam megint magamhoz, aztán egy hosszú szenvedélyes csókot adtam neki.
Viszont abba kellett, hogy hagyjuk mert valaki az ajtó túloldalán úgy döntött, hogy nem akar nekünk jót.
-Ümm..kinyitnád Harry?-kérdeztem pirulva, eszembe juttatva magam, hogy meztelen vagyok.
-Persze édes.-kacsintott.-De egyszer ki kell jönnöd..-vigyorodott el kajánul.Miközben ő az ajtóhoz ment, én gyorsan megkerestem a körülöttem eltűnt törülközőt..hiszen biztos vagyok abban, hogy még abban voltam, mielőtt ki nem dőltem.
Ahogy ujjaim megérintették a törülköző anyagát, kihúztam a takaró alól, gyorsan felálltam és magamra tekertem, aztán Harry után rohantam.
-Majd én..-mosolyodtam el.
-Mi?!Ezt hogy..?-döbbent meg.Rákacsintottam aztán ajtót nyitottam..Michaelnek.
-Igen?-mosolyogtam.
-Anya azt mondja gyertek enni.
-Okés.Köszi.-csuktam be az ajtót.-Gyorsan lefürdök.
-Gyere csak ide!-fogta meg derekam, ahogy mentem volna el mellette, majd magához vont.-Így voltál akkor is, amikor először megcsókoltalak.-suttogta.
-Igen.És ha most elengednél..ezen tudnék változtatni is..-suttogtam vissza.Ajkai elnyíltak.Lassan elengedett.Hátrébb léptem és lassan a törülköző sarkához vezettem a kezem.Megfogtam, majd egy picit széjjelebb nyitottam, de még sok kellett ahhoz, hogy bőrömből látszódjon is valami.Folyamatosan Harry szapora légzését figyeltem, aztán egyik pillanatban elkuncogtam magam és a fürdibe rohantam.






5 megjegyzés:

  1. SIESS!!! Egyszerűen imádom az egész sztorit! :o

    VálaszTörlés
  2. azt hiszem nem tudom kivárni a kövit....XD megálmodom a a folytatást.........de amúgy szerintem naon jó ha PERVERZ a storyy! :D
    najó siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Imádom a blogod,még csak pár napja olvasod,de már elolvastam az eddigi réstzeket. Szóval szuper a blog,sehol egy helyesírási hoba,fordulatos a story és nagyon érdekes is. Tehetséges vagy,csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. juj de kis huncii!! :D ;)

    VálaszTörlés