2014. február 20.

29.The BAD' Parents?!

♥Sziasztok!
Bocsánat hogy ilyen későn hoztam a részt, remélem azért tetszik:s
Hagyjatok magatok után nyomot:3
Csók, puszi
Jó Olvasást!♥






Miután készen lettem, lementem anyáékhoz késői reggelizni..számukra már szinte ebédelni.
Harry nem volt a szobában miután kijöttem a fürdőből, így arra utaltam, hogy lent van.
Már előre a találkozóra öltöztem fel, hogy ne kelljen megint átöltöznöm, aztán meg újra megcsinálni a hajamat.Szóval mindent szinte elölről.
Mikor leértem a konyhába mindenki ott volt, csak Harry nem.Nem is tudom miért..de kétségbeesett lettem.
-Anya..Harry hol van?-kérdeztem kíváncsian.
-Ó..hát, azt mondta nézd meg a telefonod.-kacsintott.Elpirultam, aztán elővettem a táskámból a készüléket.
"1 új üzenet"-jelezte a telóm, majd megnyitottam.

"Szépségem ne aggódj, vissza jövök érted egy óra múlva.Jóétvágyat az ebédhez..de ne egyél túl sokat, Apámnál is lesz kaja.-Xx H.
Ui.:A törülközős játékodat nem úszod meg.."

Ahogy elolvastam az utolsó sort ajkamba haraptam.Olyan jó volt nézni ahogy gyűlik benne a vágy és a kíváncsiság.

***

Miután megebédeltünk, segítettem lepakolni, aztán elköszöntem anyáéktól és az ajtóhoz mentem.Megnéztem a telefonomon az időt.Néhány perc és itt lesz.Felvettem a magassarkúmat, egy elegáns kabátot a szekrényből, aztán megnéztem magam a tükörben.
Szépnek éreztem magam, de attól félek, hogy Harry apja ezt nem így fogja látni.Félek, hogy valami miatt el fog ítélni.És ha Harry azt mondja, hogy nem..tudom, hogy azt gondolja, hogy igen.Harry apját nem ismerem, de amilyen meséket hallottam róla, biztos találni fog valami okot, hogy utáljon.Ha egyáltalán még szeret..

A csengő ébresztett fel a merengésemből.Felálltam, majd ajtót nyitottam Harrynek.Kiléptem hozzá aztán gyorsan bezártam az ajtót.
-Szia!-öleltem meg.Vagyis..mellkasához bújtam és hagytam, had fonja körém védelmező karjait.
-Szia baby.-búgta fülembe ahogy lehajolt.Odafordítottam fejem, és hagytam had nyugtasson ajkaival is.-Indulhatunk?-hagyta abba.
-Hát persze.-sóhajtottam.
-Ne aggódj..nem lesz annyira vészes.-kulcsolta össze ujjainkat.
-Annyira..-motyogtam míg a kocsihoz vezetett.
Felnevetett aztán kinyitotta nekem a kocsi ajtót.Beszáltam, figyelve, hogy ne villantsak Harrynek bekötöttem magam.Legalábbis próbáltam, de nem kattant be a zár.Helyette már én kezdtem bekattani.
-Hé, kicsim..nyugi!-kuncogott Harry ahogy egyre dühösebben próbáltam beledugni.
-Ne röhögj ki!-fakadtam ki rajta is.Ártatlan módjára felemelte kezeit, aztán a biztonsági övért nyúlt.Látszott, hogy szórakoztatja a dolog, hogy mennyire ideges vagyok apja találkozása miatt.Apró mosoly bujkált szája sarkában, és gödröcskéit is próbálta elrejteni.Az övön fordított egyet, aztán bedugta és egy kattanással be is csatolt.Sóhajtottam egyet aztán szemébe néztem.
-Ne izgulj ennyire baby.Jó lesz a mai nap.-fogta meg arcom, ahogy kicsit beljebb hajolt.
-Oké.-suttogtam halkan, hogy el is higgyem.Közelebb hajolt és száját enyémre tapasztotta.Jóleső érzés futott végig testemen ahogy kezdtem újra lenyugodni.Harry jobb kezével elengedett és nagy tenyerét bokámra helyezte.Keze meleg volt, sima és puha.Simogatni kezdett, majd elkezdte felcsúsztatni tenyerét combomra.Éreztem megint azt a bizsergést, amit mindig okoz bennem.Akár nézése, érintése vagy csókja.Hajához kaptam kezem, majd beletúrtam mire elismerően hümmögött.
Keze kabátom aljánál megállt.De már nem bírtam..azt akartam, hogy csúsztassa feljebb.Akartam, hogy érintsen.
-Feljebb.-nyögtem halkan ajkai közé.Kezei újra elindultak, de szinte egyből megállt.Szájába sóhajtottam, majd megcsókolt és elengedett.-De..-kezdtem.
-Ezt azért baby mert te is otthagytál felizgulva.-mondta és utoljára lágyan megszorította combom aztán elengedett, elhátrált és rám csapta az ajtót.Persze nem dühösen, csak hogy becsukódjon rendesen.
Az egész jelenet annyira irónikus volt..felizgat, itt hagy és rám csapja az ajtót.Pont ahogy én vele is tettem.Csak én még kuncogtam is.De az már mindegy.
Beszállt a másik oldalon.Nem tudtam, hogy ilyenkor mit kéne tennem, de előbb jött ki a számon, mint ahogy átgondoltam volna.
-Akkor..nem is gondoltad komolyan..csak kihasználtad hogy..
-Abb!!!-nézett rám nagy szemekkel félbeszakítva.Beindította a motort aztán elindultunk.-Ilyenről szó sincs!Szívesen izgatnálak mindig és vinnélek el a csúcsra, addig míg nem sikítod a nevemet, hogy a lenti szomszéd is meghallja.
A levegő megfagyott bennem.Olyan..mocskos szájú, mégis izgat, hogy így kimeri mondani amit gondol.
-Ümm.Bocs.Csak gondoltam..
-Ne Harry!Kérlek ha ilyen van a fejedbe mindig mondd ki!-vágtam bele szavába.De mondatom második fele átment motyogásba.
Gödröcskéi megjelentek aztán bekapcsolta a rádiót egy 'oké' kíséretében.

***

Amennyire csak tudtam próbáltam elvegyülni a tömegben.
A kocsiból kiszállni nehézkes volt.Mondhatni Harry szedett ki onnan és hát az ajtón meg körülbelül betuszkolt.Még nem találkoztam az édesapjával és az édesanyjával, viszont a nővérével már találkoztam, mivel ő nyitott ajtót.Nagyon aranyos és szimpatikus.Nem is értem miért ilyenek a szülők.Hiszen a gyerekeik olyan aranyosak...
Újabb korty a finom pezsgőből és újabb nyugtató szavak magamban.
Amúgy nem igazán értem, hogy minek ide ennyi ember.Úgy tudtam csak egy családi találkozó lesz.De még pincér is van, aki osztogatja a pezsgőket.Amint kiittam a kezemben lévőt leraktam az asztalra és miközben sétáltam a tömegben lekaptam egy újabbat egy másik tálcáról.
-Hova-hova baby?-dörmögte halkan fülembe Harry miközben megfogta a derekam.Megfordultam és vállat rántottam.
-Nem tudom.-mondtam majd elkuncogtam magam.Szemei kikerekedtek és a pezsgőre nézett.
-Hányadik?-vont kicsit döbbenten kérdőre, mire kissé felkaptam a vizet.Vagyis a pezsgőt..-gondoltam magamban és újra elkuncogtam magam.Felszaladt a szemöldöke mire visszazökkentem a valóságba és újra durcis lettem.
-Harry!Majdnem negyven percre hagytál egyedül!Unatkoztam, nem tudtam mit kezdeni magammal és a pincér ha nem látott a kezembe egy pezsgőt megkínált én meg..-kuncogtam el magam.-Elfogadtam.-mosolyogtam rá angyalian.
-Gyere kijózanítalak.-sóhajtott lemondóan.Nevetve kezdtem követni.Oda nyújtottam kezem, hogy fogja meg de nem fogta.Bár..nem láttam, hogy észrevette volna, de rosszul esett.Arcom durcis lett és megtorpantam.Harry nem igazán vette észre.Nem nézett hátra ezért összehúzott szemöldökkel megfordultam és elkezdtem a másik irányba menni.Gemma mosolygós arcába találtam szembe magam.
-Mizus Abby?Tetszik a buli?-vigyorgott aranyosan.
-Igen..bár..úgy tudtam, hogy csak családi party lesz.
-Az is..család..és a család barátai.-magyarázta mosolyogva.
-Jaa..-kuncogtam el magam hangosan és szinte egyszerre kaptuk szánkhoz kezünket vigyorogva.Ő is elnevette magát aztán levette szájáról kezét és közelebb hajolt.
-Te becsíptél?-suttogta jókedvűen.A szó hallatán újra kitört belőlem a röhögőgörcs.Ő is nevetni kezdett aztán mivel kicsit előrébb hajoltam, fogva egyik kezemmel a hasamat nevetésemben, kivette a pezsgőt a kezemből.Két nagy tenyeret éreztem a derekamon.Felegyenesedtem és Harry göndör fürtjei csiklandozták az arcom ahogy megpuszilt hátulról.
-Ó.-kuncogtam halkan.Gemma felnevetett aztán elment a pezsgőmmel bólintva Harrynek.Még egyszer vissza nézett vigyorogva, aztán elindultunk.
-Miért nem követtél?-kérdezte a fülembe.
-Mert nem fogtad meg a kezem..
-Ezért bedurciztál.-fejezte be.
-Pontosan.-mondtam büszkén, felemelt fejjel, mire elnevette magát.Mellém állt aztán összekulcsolta ujjainkat.Éppen kerültünk volna ki valakit, mire Harry megtorpant.
-Ó, hát itt vagytok kisfiam.-mosolygott egy középkorú nő egy fapofájú, komoly arcú, mogorvának tűnő idősebb férfi mellett.Szóval ők Harry szülei, kuncogtam magamban.







5 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó let. Alapból tetszett a történeted, mivel nem sablon story, de egyre jobban kezd megfogni és egyre több benne a fordulat. Így tovább! Siess a következővel.
    Puszi,PuszI
    Nora

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik,csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. szupi lett...és az egész sztori szupi

    VálaszTörlés
  4. gyorsan rakd fel a következőt!!! *.*

    VálaszTörlés