2014. szeptember 20.

40.Turn on


♥Sziasztok:)
Remélem tetszik jó olvasást:)))
Kommentelni ér;)


FELIZGATVA


Boldogan kelek fel.A CD, amit tegnap Paul felmutatott, apáról szól.Az, hogy ez pontosan mit takar nem tudom.De a lényeg, hogy "sínen vagyunk".

Körülnézek és sehol senki.Lentről viszont hallok morajlásokat.
Halkan lemegyek a lépcsőn, majd óvatosan benézek a konyhába.Egyből kiszúrom a két fiút.Harry nekem háttal, Michael pedig velem szembe.Mutatom neki ujjammal, hogy ne szóljon semmit sem, én pedig nagy lendülettel szaladni kezdek.Viszont vigyora elárul, és Harry megfordul, pont mikor már ugranék.Így nem a hátára ugrottam, de nem baj.
Erős kezei megtartanak, és szorítanak hozzá.Hozzá simulok és puszit nyomok arcára.
-Hmm..neked is jó reggelt szépség.-elmosolyodok.
-Neked is Harry..-suttogom, miközben gyönyörködök íriszeibe.
Lassan leenged, de tekintete fogva tart.
-Csináltam teát.-mutat mosolyogva a pultra.Odanézek, aztán felcsillanó szemekkel a teához lépkedek.
-Neked is jó reggelt Michael.-vigyorgok rá, amit viszonoz.-Várjunk csak.Veled beszélnem kell!
-Már túlestünk rajta baby.-mondja Harry.
-Ó..hát....Azért még elkaplak!-nézek rá összeszűkített szemekkel, majd megfogom a teát és átmegyek a pult másik oldalára, hogy leülhessek egy bárszékre, míg megiszom.
Egy telefon megcsörren az egyik szobából, mire Michael elnézést kérve siet a telefonjához.
Harry felém indul.Kifordulok felé a bárszékkel.Combjaimra simítja tenyereit, aztán széthúzza őket, hogy beállhasson közéjük.Előrébb csúszok a széken, hogy jobban hozzásimulhassak.Megsimítom arcát.
-Köszönöm Harry!-suttogom miközben tekintetünk összeforr.Szája súrolja az enyémet, de nem jön közelebb.Ujjaimat hajába csúsztatom, majd közelebb vonom magamhoz, és megcsókolom.Szinte falja az ajkaimat.Harry egyik kezét hátam közepére teszi, majd onnan úgy csúsztatja le kezét fenekemig, hogy átbizsergek.Csókunkba aprót belemosolyog, ahogy ezt észre veszi.Nagy tenyerével derekamnál fogva, jobban magához húz.Belekapaszkodok nyakába és picit felhúzom magam, mire ő fenekemnél megfogva felemel, és teljesen hozzá tudok simulni.
-Neked bármit baby.-dörmögi a fülembe.Kiráz a hideg.Belemarkol fenekembe, mire gyorsan megcsókolom, hogy ne nyögjek fel hangosan.-Ah Abby.-sóhajtja csókunkba, mire jobban hozzá nyomom csípőmet.Szenvedélyes csókban forrunk össze.Megőrülök tőle.Egyik keze fenekemen, míg másikat combomra csúsztatja, majd onnan derekamra, feltűrt pólómhoz, amit még jobban elkezd felfelé gyűrni.
-Harry.-sóhajtom.Képtelen vagyok normálisan beszélni, ahogy ujjbegyei belenyomódnak kissé bőrömbe, miközben felfelé simít oldalamon.-Harry.Michael...bármikor..
-Ó, bocs..nem tudtam hogy..-hirtelen nézünk fel, amint megszólal Michael.Próbálnék kiszabadulni Harry karjai közül, de nem enged.
-Harry..-mormogom, hogy tudtára adjam, s eközben kezemmel próbálom őt eltolni mellkasánál.
-Őm...én akkor vissza is megyek.-szabadkozik Michael.
-Ne!Michael maradj csak.Már úgyis menni készültem..-mondom, mire Harry elismerően rám néz.
-Hát...-neveti el magát Michael.-Nem úgy néz ki.-Harry is szórakozottan néz rám.És még mindig "ezt jól megmondtad" fejjel néz rám.Arcom vörös árnyalatba vált.
-Harry kérlek engedj.-próbálok mozogni, hátha elgyengül és elenged.De úgy látszik ez lehetetlen.Ennek ellenére érzem, hogy egyre jobban akarom újra átélni azt, amit még nálunk csináltunk este, kint a teraszon..Érezni újra őt Ott.Érezni az érintését, miközben hallod ahogy néha férfiasan felnyög, vagy ahogy dörmög..
-Ahh..Harry engedj már el.-nyögök fel.Érzem a kicsit döbbent szemeket magamon.Harry végre lassan letesz, de úgy hogy még egyet belemarkol fenekembe, amit szerencsére Michael nem vett észre.És végig simított oldalamon, de most nem húzta tovább a pólót.-Khm.Bocs.-hajtottam le fejem és elsietve Michael mellett, felfutottam Harry szobájába.Amint becsuktam az ajtót, nekidöntöttem homlokom, és visszaállítottam lélegzetem.Annyira...kívánom őt!
A gardróbba sétáltam, ahol még tegnap levetkőztem.Levettem a pólót, majd hallottam, ahogy a szobaajtó kattan.Magam elé fogva a hosszú pólót vártam, hogy felbukkanjon a látogatóm.
A jól ismert göndör fürtök megjelentek az ajtóban.Harry csak az ajtóig jött, majd ott neki dőlt az ajtókeretnek, és nézett.
Zavarban éreztem magam, ahogy ott vizslat forró tekintetével.Arcomon pír jelent meg, ő pedig elmosolyodott
-Amikor felnyögtél, mi jutott eszedbe?-kérdezi mire elvörösödöm.Hallom ahogy közelebb jön, de nem nézek fel.Már csak zokniba bújtatott lábfejét látom meg magam előtt.Végigsimít arcomon, majd államnál fogva felemeli, hogy belenézzek szemébe.-Mire gondoltál gyönyörűm?-dörmögi, mire újra kiráz a hideg.Oh, istenem.Direkt csinálja ezt?
-Semmire..-mondom halkan.
-Hát..a nyögésed elég élvezetesre sikerült.És ahogy még a végén durcisan mondtad, hogy tegyelek le...Istenien szexi volt.-kezdtem szaporábban venni a levegőt, és éreztem, hogy gyengülök.-Szóval mond szépségem..mire gondoltál?-hajol közelebb.
-Arra az estére, amikor..-kezdtem halkan.
-Amikor?-kérdezett vissza, mikor pár másodpercig nem tudtam válaszolni.Próbáltam visszaállítani légzésem.
-Amikor kint voltunk a teraszon..és éreztem..-hunytam be a szemem és újra visszaemlékeztem.-Éreztelek..és..Ahh..-nyögtem fel.
-Baszki.-dörmögte, majd magához húzott.Egyből lecsaptam ajkaira, ami megmosolyogtatta.Hozzásimultam amennyire csak tudtam.De ez sem volt elég.Pólójánál megfogtam és próbáltam ennél is közelebb vonni magamhoz, de már nem tudtam.De erről hallani sem akartam.Próbáltam közelebb lépkedni hozzá, hogy közelebb lehessünk egymáshoz, de ezzel csak azt értem el, hogy hátrálni kezdtünk.Miközben én lábujjhegyen, pipiskedve, szenvedélyesen faltam ajkait, ő kezeit derekamra rakta.Meleg keze, kissé hűvös bőrömön szinte villámcsapásként ért.A póló közöttünk volt, de nem számított sokat.Mutatóujját beleakasztotta franciabugyim szélébe, és picit kihúzva azt elengedte, mire az visszacsattant bőrömre.Aprót nyögtem csókunkba, de nem váltunk el.Harry neki nyomódott az egyik gardróbszekrénynek, mire én is jobban neki feszülhettem.Mivel ő kicsit terpeszben volt, én lábai közé állhattam, még mindig lábujjhegyen, hogy elérjem ajkait.Így sokkal jobban hozzátudtam dörgölőzni, mire felnyögött.Tenyerével végigsimogatta hátam, majd lefelé haladt, át fenekemen, egészen combom aljáig.Elgyengültem karjaiba.Visszafele kezdett simogatni, de immár csak ujjbegyeivel, lassan..ami még kínzóbb volt.Elérve fenekemhez, belemarkolt.Mire én felnyögtem, ő meg férfiasan, de halkan belemordult csókunkba.Újra hozzá dörzsöltem ágyékom, és végre érezhettem őt újra.
-Ahh!-váltam el tőle, és csukott szemmel, az ég fele emeltem fejem, hogy levezessem élvezetemet.Harry egyből letámadta nyakam.Nedves csókokkal hintette be, és végignyalta egészen fülcimpámig.
Ha nem fogja derekam, helyben összeesek, de szerencsére megfogott, majd éreztem ahogy elmosolyodik, miközben csókot nyom a számra.Fejemet visszahajtva, rá néztem.Szeme éhesen csillogott.Lecsaptam alsó ajkára, és bekaptam fogaim közé.Elégedetten hümmögött, majd mindkét kezével fenekem alá nyúlva felemelt.Fordított a helyzetünkön.Én voltam a szekrénynek dőlve, ő pedig hozzám simulva.Nem mozdult semmiéjével.Csak szájával kényeztette nyakam, miközben fejemet a szekrénynek támasztottam.
-Harry..-nyögtem, mire megfeszült.
-Baszki..-dörmögte nyakamba, majd egy hosszú csókot hagyva nyakamon, szívni kezdte.
-Ahh..Harry..kérlek!-nyöszörögtem.Érezni akartam őt jobban.Sokkal jobban, és mindenhol.
Lábamat összekulcsoltam dereka körül, majd közelebb vontam magamhoz csípőjét, mire egy jóleső sóhaj hagyta el a számat.Harrynek egyből leesett, és ezek után nem hagyta abba.Folyamatos lökéseket mért ágyékomba.
Muszáj volt megcsókolnom, hogy elfojtsam nyögéseimet.Éreztem farmerén keresztül a merevedését, és ez olyan vágyat keltett bennem, amit még soha nem éreztem Harry előtt.Érezni magamnál Ott, Őt.Maga a Menny.
-Harry..-nyögtem, mire belemarkolt fenekembe.Újra szájára tapasztottam a szám, hogy ne nyögjek fel még hangosabban.A vágy egyre jobban épült bennem, és egyre szaporábban lélegeztem.
Harry jobban fenekem alányúlt, aminek következtében megérintette érzékeny pontomat középen.Hátam ívbe feszült, fejemet égnek emeltem, és egy nagy nyögést eresztettem ki magamból, bár Harry egyik kezét számra tapasztotta.Folyamatosan mozgatta ujját, hogy végig tudjam élvezni orgazmusomat.Szinte spirálban omlottam vissza a jelenbe.Harry pár másodperig még nyomta hozzám magát, majd mikor rá omlottam, éreztem, hogy hátam elhagyja a szekrény támaszát, és Harry kimegy a gardróbból.Letesz a puha ágyra, majd leveszi rólam a pólót.Hallom, ahogy elakad a lélegzete.Érzem nyakamon a lélegzetét.Kinyitom a szemem.Tekintetünk összeforr.Kezemet hajába simítom vállán és tarkóján keresztül, majd erősen beletúrok.Felhúzom, majd keményen megcsókolom.Legalábbis, amilyen keményen tudom, ebben az állapotban.Egyik kezét, a hozzá közelebb lévő lábam belső combomra teszi.Érintése ágyékomban landol.Picit felhúzom mindkét térdem, és kissé felé fordulok.Nyelve táncra hívja enyémet, aminek nem tudok ellen állni, de nem is akarok.Éppen simítana kezével felfelé, amikor az ajtón kopogtatnak, majd a következő pillanatban Michael hangja hallatszik az ajtón túl.
-Coco..valami fickó téged keres..








2 megjegyzés:

  1. *---* gyorsan kovit *--* es koszonom h oda irtad magyarul <3
    By: Csillam Unikornis

    VálaszTörlés