2013. november 21.

l5.Harry's Dad






Az étteremre szinte rá volt írva, hogy belépés csak gazdagoknak. Harryre néztem, aki vállat rántott és bevezetett.
Az asztalunk majdnem az étterem elitebb osztályának a közepén volt.Körbe nézelődtem, ahogy mindenkin chanel szintű ruha van.Örültem, hogy Dyran rám erőltette a drága, márkás ruhákat.Nem lógtam ki én sem a sorból, szerencsére.De szívem mélyén tudtam, hogy ez nem én vagyok.Nem igazán tudnám kezelni ezt a gazdagságot.Legalább is, azt hiszem.Nem érzem magam ide valónak.Inkább ülnék otthon poros könyvek és gyönyörű festmények között egy forró teával, és a fényképezőgépemmel.
-Mit kérsz enni?-kérdezte Harry. Vissza fordultam felé.
-Őm.Nem is tudom, amit te.-mondtam zavartan.Elmosolyodott majd a pincért hívta.

-Szóval, hogy van ez az egész?-kérdeztem végül rá, mikor elment a pincér.
-Apám már kiszemelte a menyasszonyomat.Amikor jövőhéten jönni fog, be szeretné mutatni nekem.Számomra az a lány nem is létezik.Olyat szeretnék feleségül venni, ha már egyáltalán majd egyszer meg szeretnék házasodni, akit szeretek.Ez gondolom teljesen tiszta neked.-bólintottam.-A legnehezebb viszont, hogy az egész családja vele jön, nem tudom, milyen ez a lány.Nem szeretném megismerni.Nekem te vagy most a fontos.-halkult el a végére a hangja.Szívem zakatolt kijelentésére.
-És..
-Igen.Kötelező részt vennem.Apám megparancsolta, hogy meg kell házasodnom, minél előbb.Nem tudom miért.De idegesít a tudat.És van még nehezebb.
-Mi?-csuklott el a hangom.
-Apám akar veled találkozni.Már mindent tud rólad szinte.-beszélt halkan.Szemeim kikerekedtek.Mi?!Hogyan?!Mikor?!-Megakar ismerni.Meg szeretné ismerni azt a lányt, aki elcsavarta a fejemet.-mosolyodott el.
Percekig csak meredtem rá.Ijedtség tükröződött szemében.
-Harry.Én erre még nem állok készen.-suttogtam.Lehunyta a szemét.Kifújta a levegőt.
-Miért?-kérdezte suttogva és ökölbe szorította kezét.
-Időre van szükségem Harry.
-Nem akarsz?!-nézett rám.
-Nem!Pont erről van szó Harry!Én veled szeretnék lenni!-mondtam halkan, tekintetem az övébe mélyesztve. Megenyhült kijelentésemre, és inkább nem erőltette tovább a témát.

***

-Oké, te jössz!-nevettem hangosan, mire a körülöttünk ülök szúrós pillantást vetettek rám.
-Oké.Volt már szexuális kapcsolatod valakivel?-kérdezte mosollyal az arcán.Elpirultam, majd belegondoltam a kérdésbe.
Hirtelen éreztem magamat jéghidegnek.Apa.Hátamon a hideg futkorászott.Testemen újra éreztem az ütéseket és éreztem magamban apát.Szememet már majdnem, hogy könnyek mardosták, de az előző héten már kisírtam magamat, és most is kénytelen voltam visszatartani."Idejössz és szétnyitod a lábaidat, bazdmeg!!!"-üvöltötte.
Enyhén megráztam a fejemet, ezzel újra a jelenbe hozva magam, mielőtt még elbőgném magam.
-Nem.-nyögtem ki.Elgondolkodva nézett.
-Rendben.Te jössz!
-Hány nővel voltál már?-jött ki hirtelen belőlem, majd mikor felfogtam mit kérdeztem számhoz kaptam a kezemet.
-Nyugi.-vette el a kezemet a számtól, és kezemet összefogva övével, tette vissza az asztalra.Annyira jó volt megfogni kezét.Olyan volt, mintha újra biztonságban lennék.-Úgy körülbelül 18.-mondta én meg elkerekedett szemekkel néztem rá.Kezemet kiakartam húzni övéből, de övé túl nagy volt, és erős.Nem engedett.-Ez az időszak elmúlt Abby.Kérlek.
Próbáltam hagyni, de ez lánynak mégsem olyan dolog amit csak úgy ki tud verni a fejéből.
-Te jössz.-csak ennyit tudtam kinyögni.
-Rendben.Mit kérsz desszertre?-kérdezte úgy mintha egy titkot kéne elárulnom. Elkuncogtam magam, mire gödröcskék megjelentek az arcán és ujjbegyével kezemet kezdte simogatni.Másik kezével pedig intett egy felszolgálónak.
-Az év díjazott tortájából kérnék két szeletet és két pohár Rosét.
-Máris uram.-mondta majd elsietett.
Harry mélyen a szemembe nézett, pupillái kitágultak, száját megnedvesítette, kezemet pedig továbbra is cirógatta.Mocorogni kezdtem a bennem levő hormonoktól.Egy szexi, csábító, elégedett mosoly jelent meg az arcán.
-Éhes már a desszertre Abby?-kérdezte kacéran.
-Őm.Igen.-motyogtam zavartan.
-Akkor jó.-mondta, majd tovább kínzott tekintetével.Tetszik ez a játék.Elmosolyodtam.Lábamat kibújtattam a magassarkúmból és óvatosan vezettem a cipőjéhez.Lassan és gyengédem érintettem lábfejemet a bokájához, majd lassan kezdtem felvezetni vádliján.
Eltátotta száját, ujjai megálltak, a levegő egyre jobban kezdett forrósodni közöttünk.Ajkamba haraptam, térdhajlatába érve megálltam és lefelé kezdtem vezetni újra lábamat.Gúnyos mosoly terült szét arcomon.Elvigyorodott kacéran, majd elengedte kezem.Mi?Most mi van?Nem játszadoztunk?Valami rosszat csináltam?Vagy jót csináltam, csak éppen rosszul?
Pár pillanat múlva, hozták is a desszertet.Málnás-habos pudingos és mellé csokoládé krémes torta alakú süteményt raktak le elém.A nyál összefutott a számban ahogy megpillantottam.A pincér elment, mi meg Harryvel, egymást nézve fogtunk neki a most már egyik kedvenc sütimnek.

Az asztalunk mellé, átült jó pár tizenéves gazdag fiatal, úgy hogy Harryvel kicsit más témákról kezdtünk beszélgetni.Elmondtam neki, hogy a meghívók meg rendezvény plakátok készítését szeretném abbahagyni, mert kezdem úgy érezni, hogy az már nem nekem való.Helyette pedig szeretnék elvégezni egy két éves tanfolyamot egy művészeti egyetemen, ami a fotózásról szólna.Igen magyarul két évig jársz egy fotótanfolyamra.És igen, ez a két év arra szolgál, hogy megtanulj fotózni.Hülyén hangzik de érdekes.Sokkal egyszerűbb mint a festés, amit szeretek, de nem mindig van türelmem befejezni.Sőt..
Így eldöntöttem, hogy fotózni szeretnék, és akár majd a festményeimet el is adhatnám egy aukción, hogy megkeressem a pénzt az egyetemre.
Mindenben teljesen támogatott, ami nagyon jól esett.Ezt eddig csak Harrynek mondtam el.Nem tudom mit szólna ehhez anyu.Majd talán holnap megkérdezem.
Harrynek megcsörrent a telefonja, és mivel a téma felhozta bennem az érdeklődést, én is elővettem és gyorsan lefotóztam őt.Komoly volt, és másfele nézett, úgy hogy remélem nem látta.
-Amint hazaértem, hívom apát.Rendben.Köszönöm Paul.-lerakta majd nagyot sóhajtott.
-Mi az?-kérdeztem félve, amikor arca meggyötörten fordult vissza felém.
-Nem lényeges.
-Harry. Látom rajtad, hogy baj van.Mi az?-fogtam meg a kezét.
-Apám tudja.-motyogta.
-Mit Harry?-szorítottam meg kezét.
-Hogy veled randevúzok.Úgy hogy már szinte mindent tud rólad.-mondta halkan, a sütit nézve.Nem mert a szemembe nézni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése