2013. november 26.

l6.After the Date



***

-De miért csinálja ezt Harry?-kérdeztem újra mikor beültünk a kocsiba.Középre húzódtam, megfogtam a kezét, és az ölembe vettem, úgy simogattam két kézzel.-Válaszolj.-suttogtam, de továbbra is csak kifele nézett, ahogy kezdtünk távolodni az étteremtől.Kicsit más hangsúlyt vettem fel, amikor kezdett idegesíteni a csönd.-Válaszolnál?!-pattogott a hangom. Harry egy kicsit elmosolyodott, majd felém fordult mikor felértünk a hídra és gyorsítani kezdtünk.
-Édes vagy amikor duzzogsz.-motyogta.
-Ne kezd megint Styles!Mondd meg, és ne tere..
-És szexi, amikor dühös vagy!-búgta fülembe, félbeszakítva a kirohanásom.Elszédültem, ahogy szenvedélyes hangja belém hasított.Simogatásom alábbhagyott, ahogy éppen próbáltam feldolgozni azt a vágyat, amit bennem felkeltett.
Kezét, ami az ölembe volt, belső combomra helyezte.Bizsergető érzés futott át rajtam, vágytam az érintésére.Kezét elkezdte felfelé csúsztatni a lábamon.De valahogy, ez most nem az az igazi érintése volt.Egy kép villant belém, ahogy behunytam a szemem.

"-Apa!Miért simogatod a combom?-kérdeztem kicsit ijedve, nem tudtam mi ez az érzés.11 éves vagyok, kezdenek bennem a hormonok épülni.De mi ez?!
-Csak egy kicsit kényeztetlek.Tetszik?-vigyorgott és az arcomba lehelt.Éreztem rajta a pia szagát, bűzlött tőle.Anyu meg még nem ért haza a munkából.Félek aputól.Mit csináljak?
-Nem.Nem tetszik!-mondtam és könnyeim megjelentek szemem sarkában.
-Nekem viszont igen!-suttogta majd egy lágy puszit nyomott az arcomra és folytatta."

-NE!!!-kiáltottam, majd kezemet automatikusan magam elé kaptam.A kocsi hirtelen kezdett fékezni, gumicsikorgást hallatott, miközben próbált megállni.Nem voltam bekötve, előre vágódtam. Nem tudtam teljesen előre zuhanni. Derekam a két első ülés között volt, fejemet bevertem az italtartóba, kezeim támaszt kerestek a vágódásnál, de ahelyett csak kemény ütést éreztem mindkettőben.A kocsi megállt.Hallottam, ahogy Harry kicsatolja az övét, és a következő pillanatban már rajtam volt mindkét keze.Mögöttünk dudálni kezdtek az emberek, de nem foglalkoztunk vele.Paul kiszállt, és elrendezte, hogy csönd legyen.Engem pedig Harry fogott meg, és emelt óvatosan fel.Nem erőltette meg magát akkor sem, mikor visszahúzott magához, tartva egész testsúlyom.A fejem búgott, fülem sípolt, kezeimen éreztem az ütéseket és tudtam, hogy holnapra a derekamon, és még jó sok helyen, lila foltok lesznek.
Harry nem tudta, hogy mit mondjon.De ahogy rám nézett és méregetett mindent elárult.Nem tudta, hogy most üvöltsön, vagy sajnáljon.Álla megfeszült és úgy nézett végig.
-Ez mire volt jó?-sziszegte.
Zokogásban törtem ki hirtelen, és hozzá bújtam.Meghökkent a kirohanásomtól, de karjai pár pillanat múlva védelmezően körülöleltek.
-Én..sa..sajná..lom!-zokogtam.Ölébe húzott, és szorosabban ölelt.Nyakába fúrtam a fejem, és éreztem ahogy int fejével. A következő pillanatban Paul becsukta az ajtaját, és a kocsi beindult, majd újra gurulni kezdtünk, de nem annyira gyorsan mint eddig.
-Psszt..-nyugtatott Harry és ringatózni kezdett velem.-Ha az a baj, hogy megpusziltalak, én sajnálom!Vagy, hogy ha az a baj, hogy simogattalak, és ez felzaklatott bocsáss meg!Nem tudtam!-búgta Harry a fülembe, ahogy a hajamba fúrta orrát.
Felnéztem rá.Zöld szemei csillogtak, de nem az örömtől, és nem a vágytól.
-Csókolj meg.-suttogtam.Meglepődött, de utána lehajolt hozzám, és lassan nyomta száját az enyémhez.Megremegett az alsó ajkam, ahogy bekapta puha szája közé.Elfojtott nyögés hagyta el a szám, ami halk volt, de Harrynek így is a tudtára adtam, mennyire jó és kívánatos, amit csinál.Szája után kaptam, és én bekaptam a felső ajkát.Elengedtük egymást, majd újra bekaptuk egymás ajkát.Most az enyém volt az alsó ajka, bekaptam és kicsit megszívtam, mire Harry ujjbegyei szorosabban nyomódtak belém. Fogaim közé vettem aztán, és meghúztam.Felnyögött, és kicsit elhúzódott.
-Abb, mit művelsz velem?-nem válaszoltam, csak újra csókolni kezdtem.

Zihálva húzódtunk el egymástól.Mélyen a szemébe néztem.Nem szóltunk egymáshoz, csak néztük egymást.Úgy éreztem, magyarázattal tartozom.De valahogy mégsem akartam megszólalni.
Végül a mellkasára döntöttem fejemet, kezünket összekulcsoltuk, és így meredtem tovább kifele az ablakon, amin keresztül a Temzét néztem, ami még alattunk volt.

***

Felébredtem, de nem volt kedvem kinyitni a szemem.Tudtam, hogy Harry visz.Jól esett az érintése, és karjaiban biztonságban éreztem magam.
-Óvatosan!-suttogta anyu, vigyázva, hogy ne keljek fel.De hát úgy is mindegy már. Harry, ahogy kérte anyu is, óvatosan kezdett felvinni a lépcsőn.-Addig csinálok neki teát.Ha ilyen hamar elaludt akkor biztos fel fog kelni éjszaka, ettől pedig hamar visszaalszik, és nincs tőle lidércálma.-szinte alig hallhatóan suttogott. Harry megállt.Karja megfeszült körülöttem és anyu felé fordult.Éreztem, hogy valamilyen kommunikáció folyik közöttük, de hamar tovább indultunk. Harry lehajolt és egy hosszú csókot nyomott homlokomra.Tudtam, miért adja.De a lidérces álmok ellen nem igazán tud mit tenni az ember.
A szobám ajtaját, a könyökével nyitotta ki, majd lábával hajtotta be.Bevitt, és letett az ágyamra.De nem az én oldalamra.Szólni akartam, de inkább hagytam.Tudtam, hogy nem fog így itt hagyni, és kíváncsi voltam mit fog csinálni, vagy mivel takar be.
Óvatosan, megfogta a bokámat, és levette a magassarkúmat, majd ugyanezt megismételte a másik lábammal.Bevitte a gardróbomba, és halottam, ahogy berakja a szekrénybe.Legalábbis egy szekrénynek megnyikordult egy ajtaja, aztán meg kicsit odacsapódott, mikor becsukta.Visszajött hozzám, majd az én oldalamon elkezdett felágyazni nekem.Mikor gondolom kész lett, megkerülte az ágyamat, és fölém magasodott.Megfogta a ruhám legalját, és elkezdte felfelé csúsztatni.Megijedtem kicsit, de hagytam magam.Óvatos, puha és meleg kezekkel szedte le rólam a ruhámat.Hallottam, ahogy szaporábban kezdi venni a levegőt, mikor már csak fehérneműben feküdtem alatta.Lábaim és hátam alá nyúlt, majd lassan, de biztosan emelt fel.Fejem a mellkasára bukott, és éreztem ahogy szíve ver.Szinte dübörgött mellizma és bordái alatt.Hangosan, és gyorsan.Szeretem, hogy ilyen hatással vagyok rá.
Letett a puha ágyikómba és átnyúlt fölöttem, hogy elvegye a takarót.Lassan kezdett betakarni a lábfejemtől, térdemen, combomon át.De a csípőmnél megállt, épp hogy csak betakart ott lent.Még a bugyim szegélye kint volt.Éreztem, hogy hezitál, de végül egy lágy puszit lehelt a bugyi szegélye mellé.Az ágyékomra.A vágy a másodperc töredéke alatt gyűlt össze ágyékomnál, amit rögtön fentebb is emeltem és egy nyögéssel árultam el magamat.
-Abb. Te fent vagy?-suttogta zihálva.Kezem a hajába vezettem és erősen belemarkoltam.Felmordult, amit csukott szájjal próbált elfojtani, de így is hallottam.Másik kezemmel arcát fogtam meg, majd tarkójára vezettem gyorsan és magamhoz húztam őt, hogy megcsókolhassam.-Ne!Ha most meg csókolsz, nem bírom ki.Már így is épp elég ez.-mondta és végigmért, majd megnyalta a száját.Gyorsan végigvezettem magamon a tekintetem, majd Harry ágyékán akadt meg.Vagyis kicsit lejjebb, a lentebbi résznél, ami már javában domborodott.Ajkamba haraptam, és éppen hajoltam volna megcsókolni őt, mikor hallottam anya meztelen lábának hangjait.Ijedten az ajtóra pillantottam majd megfogtam a takaró szegélyét és magamra húztam az egészet.
-Jó éjt Harry!-suttogtam és felemelkedtem, hogy megcsókoljam.Hajába csúsztattam kezem és beletúrtam miközben szenvedélyesen ízlelgettem ajkait.De mindez nem tartott tovább négy másodpercnél.Elhúzódtam, tudtam, hogy anya mindjárt belép, de még Harry elsötétült szemeibe mélyesztettem tekintetem, ahogyan álmúltan néz rám.Aztán nyitódott az ajtó, és behunytam a szemem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése