2013. november 17.

l4.The Date






-Kicsim!-kiáltotta el magát anyu.Lassan odabotorkáltam az előtérbe és pókerarccal meredtem rájuk.-Mi baj?-felhúztam egyik szemöldököm.-Szóval tudod.-sóhajtott.
-Mégis honnan?!-kérdezte pattogó hanggal Harry.
-Michaeltől. Látott titeket bemenni suliból hazajövet és megkérdezte tőlem, hogy miért voltatok ott.A baj csak az, hogy én magam sem tudtam.De nem érdekel.Tudom, hogy apámról van szó.
Bólintottak és mind a ketten elmeredtek másfele.
-Mi az?!-pattogtam már én is dühösen.
-Semmi.-sóhajtott anya.
-Anya elegem van már ebből az egész apás dologból és a titkolózásból!Közöm van hozzá mert én vagyok ebben a legjobban benne!Én vagyok az áldozat!Mondjátok meg!-kezdtem átmenni duzzogóba, két karom összefontam mellkasom előtt és összehúzott szemöldökkel vártam, hogy elkezdjék.
Harry arcán megjelentek a gödröcskék, amik elárulták, hogy ő viszont nagyon is jót mulat rajtam.Erre megint csak felizzott bennem valami, mérges akartam lenni rá, de nem igazán tudtam.Látni arcán a jókedvet dühített is, de annyira édes volt a látvány, hogy szinte elolvadtam.
Fújtattam egyet és elsiettem a lépcső fele.Éppen a közepénél jártam mikor Harry két keze fogta közre derekamat.Hirtelen futott át a gerincemen a hideg és rázta át egész testem.
-Hé, Abb!Kérlek hallgass meg!
Megfordultam karjaiban és minden vágyamat legyőzve lesöpörtem kezét derekamról.Arcomról, mikor szembe kerültem vele, eltüntettem a vágy minden egyes jelét, és fapofát vettem fel.Ugyanakkora volt mint én, a lépcsőnek köszönhetően.Szemeiben ijedtség tükröződött és zavarodottság a reakcióm miatt.Telt, rózsaszín ajkai enyhén, felduzzadtan nyíltak szét.Ittam a látványt.Erős állkapcsa, arca, finom és puha volt, szépen borotvált.Közel voltunk egymáshoz, ő csak az eggyel lejjebbi lépcsőfokon állt.
-Mondd.-mondtam hidegen, de hangom kicsit megremegett ahogy lepillantottam egy másodpercre ajkára.
-Féltünk.Apád pedig megszerezte az óvadékát, ezért újabb bűnöket kell, hogy tegyen, azon cél érdekében, hogy börtönbe csukassam.Dolgozunk az ügyön.-itt valahogy éreztem, hogy nem anyáról van szó.
-Mármint kikkel?!-vontam fel egyik szemöldökömet.
-Hát..az ügynökeimmel.-bólintok.Felőlem aztán intézzék.Csak az ő munkájukból megy el fölösleges idő.Apám mindig megszerzi az óvadékot.Ez ellen nincs kétség.-Figyelj Abb...-állított meg mikor már indultam volna tovább.Várakozás teljesen ránéztem.Sóhajtott.-Mindegy.Majd megbeszéljük.-mondta lemondó hangsúllyal.
Nem bírtam tovább, megfogtam gallérjánál és magamhoz húztam.Szánkat egymáséra tapasztottuk és lassan kezdtünk csókolózni. Egész testemmel övének feszültem.Karjával átfogott és még szorosabban ölelt magához.Éreztem erekcióját megrándulni, mikor hozzá dörgöltem testemet.Hirtelen váltottunk át szenvedélyessé.Felnyögtem ahogyan megéreztem ágyékomban azt az égető érzést.Nyelve felfedezte a szám minden pontját.Izgalmasan és izgatóan jártak táncot nyelveink.Szinte összeforrtak egymással, ahogy súrlódtak.
Lábamnál megéreztem valamit, ami hozzám dörgölőzik.Meglepődve és kicsit ijedten távolodtam el hirtelen Harrytől. Lenéztem és megnyugodva néztem, ahogy Mau utánam Harry lábához dörgölőzik.Szám mosolyra húzódott. Visszanéztem Harryre aki döbbenten és vággyal teli csillogó szemmel nézett vissza rám.Pír kúszott az arcomra tekintetétől.Két kezével megfogta az arcom.
-Mit művelsz velem Abb?
-Ezt én is kérdezhetném..-suttogtam vissza.
-Ó, hát itt vagytok!-mondta Michael lelépdelve a lépcsőn.-Szia Harry!-köszönt, majd kezet fogtak egymással.
-Michael!-mosolygott vissza Harry.
-Anya ezek szerint megjött.Megyek köszönök neki.Majd lejöttök?
-Harry már megy is.Én megyek a szobámba.-nyomatékosítottam a fiúkat. Harry értetlenül nézett rám.-Felöltözök a randevúmra.-húztam ki magam.Elmosolyodott majd közeledni kezdett, hogy egy puszit adjon a számra, de nem akartam Michaelt kínos helyzetbe hozni, ezért inkább gyorsan elfordultam, ezáltal az arcomon ért a puszi.Zavartan lehajtottam a fejemet és felsiettem, a mögöttem ugrándozó Mauval.

***

Csakis az ő kérésére, ha esetleg valami fotós lekapna, egy gyönyörű ruhát választottam.Nem szeretnék neki rosszat.Attól még, hogy még nem beszéltük át ezt az egészet, hogy hogyan és mint kélne viselkednem, élnem, attól még jót érdemel.Ma este mindenen átmegyünk, és kiderül, hogy mi lesz ennek a vége.Semmi vagy minden.Hát remélem, jól fogok dönteni.Annyira vonzódok hozzá.Testileg, lelkileg.És valahogy azt érzem, szükségem van rá.
A sminkemet nem vittem túlzásba.Egyszerűen csak kijavítottam a reggeli sminkemet, megigazítottam még utoljára a ruhámat és elindultam, kezemben a cipőmmel.
Leraktam a cipőmet az előtérbe, és onnan a konyhába indultam.Még egyszer, de most már tényleg legutoljára végignéztem magam az egész alakos tükörben.Egy bordó ruhánál maradtam, alá pedig egy csipkés fekete fehérneműt vettem fel.Ami elég elegáns Harryhez.Egy fekete kis táskát választottam hozzá.Legutoljára megigazítottam a dekoltázsomnál, hogy kicsit visszaszedjek magamból, majd elindultam.
Mikor beléptem a konyhába anya vett észre először.Elismerően nézett engem, a ruhában amit még együtt választottunk. Micheal nagy szemekkel és felvont szemöldökkel nézett rám, vele szembe volt Harry, nekem háttal. Michael tekintetét kezdte követni, majd amikor észre vett, szó szerint leesett az álla.
Úgy éreztem enyém a világ.Önfeledten boldog voltam, és önelégülten kezdtem mosolyogni.Miután több percig csak engem nézett Harry úgy gondoltam ideje indulnunk.Odamentem hozzá és lehajoltam füléhez.
-Hogy ha sikerült felkaparásznod az állad indulhatunk a randinkra.-súgtam.

-Megőrjítesz!-motyogta miközben szálltunk be az autóba.Mindketten hátra, nem igazán értettem a helyzetet.
-Miért nem te vezetsz?-kérdeztem halkan, félve, hogy meghallja a 'sofőr'.
-Mert fogunk alkoholt fogyasztani.
-Iszunk?-bólintott.-Leitatsz?-döbbentem le.Elnevette magát.Gödröcskéi arcán mélyen jelentek meg, miközben kivillantotta tökéletes fehér fogsorát és édes hangot adott ki torkából.
-Csak bort iszunk, mint a hagyományos randevúkon.-Ó.Értem.-Mi az?-nézett furcsállóan.
-Csak..én még..nem igazán..hát..
-Nem voltál még randin?-döbbent le.Fejemet ráztam és lesütöttem a szemem.-Ne.Ne szégyelld.Örülök, hogy én vihettelek vagyis, ha úgy vesszük akkor viszlek el randira először.Azt az estét nem igazán szeretném beleszámítani.-halkult el.-Amúgy, lehet nem tudod.De ezekkel a tényekkel egyre csak közelebb vonzol magadhoz!-suttogta arcom felé fordulva.Szánk pár centire volt egymásétól.És ez az érzelem kitörése valamit bennem is megerősített.Közelebb hajoltam és egy szűzies csókot az ajkára leheltem.Lehajtottam a fejemet, aztán a mellette lévő ablakon kezdtem el kinézni.
A fák csak úgy suhantak el mellettünk.Felmentünk a hídra, hogy a másik oldalra menjünk át.Ami akkor tárult elém, az a gyönyör, hihetetlen volt.Mennyi fotót készítenék itt a tájról.Róla.Rólunk.Milyen csodás lenne.Ahogy a város este ki volt világítva valami eszméletlen volt.Sosem láttam még így a hídról Londont.Ahogy a Temze visszatükrözi a fényeket, kicsit elhomályosítva, hosszítva.Álomkép számomra.Legalábbis egy fotós szemével. Harry ajtóhoz közelebbi lábára raktam mindkét kezemet és úgy támasztottam meg magamat, ahogyan átnyújtóztam az ablakhoz, hogy nagyobb kilátást nyerhessek. Harry egyik kezét a hátam közepére rakta óvatosan, hogy valamennyire fogjon.Meleg keze biztonságosan és nyugtatón tapadt hátamra.Az ablak enyhe visszatükröződéséből láttam, ahogy mosolyog a reakciómon.
-Tetszik?-búgta fülembe.
-Nagyon!-mondtam ámuldozva.Ám nem sokkal később kezdtünk a híd vége felé érni.Szemem még mindig a folyó és a város fényeivel volt elfoglalva.Észre sem vettem, hogy szinte már teljesen hátra fordultam, hogy láthassam az utolsó pillanatig ezt a tájat.Mire észbe kaptam Harryvel szembe voltam.
Pupillája teljesen kitágult, légzése megsokszorozódott.Buja, vággyal teli, kínzóan szexin nézett rám.De nem értettem miért, hisz nem a mellemre néz.
-Elvennéd a kezed a lábamról'?Kérlek..mielőtt még rád vetem magam.-szívem kihagyott egy ütemet, ahogy agyamon átfutottak a mocskos gondolatok.Mióta jutnak ilyenek eszembe?!
Lenéztem a kezemre és csak ekkor vettem észre hogy egyik kezem, a felső combján támaszkodik.A másik pedig már súrolja, a szinte már erekcióját.A szám szétnyílott, pupillám kitágult, és a kép ami elém tárult az ágyékom alján landolt.Légzésem szaporább lett.Lassan visszavezettem a tekintetem Harryébe.
-Kérlek.-szinte már könyörgött.Kezemet mégsem akartam elvenni.De kénytelen voltam.Lassan, csúsztatva vettem el, miközben Harry hátradöntötte a fejét, szemét lehunyta és úgy fújta ki hosszan a levegőt.
-Uram, megérkeztünk.-szólt a sofőr, hátra sem nézve.Hm.Tisztelettudó.Vagy csak kínosan érzi magát?Ezek után, hogy leesett, hogy a mi kis jelenetünknek a jelenlévője volt, én elég kínosan érzem magam.
-Köszönöm Paul.-mondta Harry természetesen.Hogy csinálja ezt?!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése