2013. november 30.

l7.The business




***

Szemeim kipattantak, ahogy megéreztem, hogy elaludtam.Ránéztem az órámra, és felpattantam az ágyból, majd máris ágyazni kezdtem.
Amint kész lettem azzal, a fürdőbe rohantam és gyorsan levettem magamról a fehérneműt, és a zuhany alá álltam. Gyorsan letusoltam, megtörülköztem és felöltöztem.Ma inkább egy elegánsabb ruhába mentem, igaz Harryvel még nem teljesen mindent beszéltünk meg, de már haladok a cél felé, és nem szeretném még nagyobb bajba keverni.

Amiért amúgy is később indultam, a kezembe vettem a fényképezőgépem, kicseréltem a lencséjét egy nagyobbra, és elkezdtem vele az embereket fotózni.Persze nem több százat  fotóztam, csak olyan húszat, a munkahelyemig.

-Meg, szia!Nick keres.-bicentett Georga a fejével az 'iroda' felé, száját pedig elhúzta vészjóslóan.
Kopogtattam, és eltátogtam Georganak egy 'köszi'-t, majd bentről hallottam a behívást, így beléptem.
-Á, szia Maggie.-mondta Nick ridegen.
-Szia..vagyis..Jó napot.
-Nos igen, már egy ideje bent kéne lenned.
-Én..csak..izé.Elmentem fotózni.-mentettem magam.
-Rosszul hazudik Ms. Johnson.Ma nem jött be időben, és a szerződésben az áll..
-..hogy nem kések a munkanapjaimon.Tudom.-hajtottam le a fejem.
-Mindegy is.Holnap kérem jöjjön vissza aláírni a papírokat, el van bocsájtva.Már úgy is felvettem egy másik alkalmazottat.
-Hogy mi?! Na de Nick ezt nem teheti!Életemben úgy hatodszorra kések az iskolákat is beleértve!
-Engem ez hidegen hagy Ms.Johnson és kérem, mostantól magázódjunk!
-Mr. Addams ez sérti a jogaimat!-háborodtam fel.
-Ahogy érzi.Kérem távozzon!-mondta unottan.Eltátottam számat majd döbbenten kimentem. Georgara néztem aki kérdőn nézett rám.
-Kirúgtak.-mondtam.
-MI?!-csak bólintottam majd felmentem.Esélyt se adtam rá, hogy sajnálhassanak.

***

-Köszi anya.-suttogtam miközben kiszálltam a kocsiból.Lesütöttem a szemem és a csomagtartóhoz lépdeltem, felnyitottam és elkezdtem kiszedni belőle a cuccaimat.Amennyit tudtam bevittem, majd mentem a következő pár darab festményért.Körülbelül a 4. körnél jártam, mikor Michael jött oda hozzám.Nem mondott semmit, csak megölelt és ment a kocsihoz segíteni.Elmosolyodtam, majd tovább hordtam a cuccokat.
Sajnálom is, de nem is, hogy kirúgtak.Már nem igazán szerettem volna ott dolgozni, folyamatosan meghívókat gyártogatni.
Bent mikor elbúcsúztunk Joshsal kicsit könnyesre sikeredett, hisz ő nagyon jó barátom volt, vagy van.Nem tudom ezt ilyenkor hogyan szokás mondani.Jó is, de nem is, hogy kirúgtak.Hisz már éreztem egy ideje, hogy már nem igazán oda való vagyok.Szeretnék inkább már csak fotózni, és kicsit mellette festegetni.Aztán egy nagy galériát a műveimnek, aztán reklámoznám őket, kiállítás aztán aukció aztán...
Hangosan sóhajtok.Ez mind csak álom..

***

Itt állok az ijesztően nagy épület előtt.Nem gondoltam volna, hogy ennyire ijesztő.A szívem a torkomban dobog, az izgatottságtól.Közben a mellettem álló Harry kezét szorongatom.
Lassan három hete, hogy kirúgtak és most itt állok London belvárosában, ahol még életemben nem jártam, az egyik legnagyobb épület előtt.
Azóta sok minden történt, Harryvel nem igazán egyeztettünk le mindent, ezért nem vagyunk együtt.De a szikra mindig közre játszik, és sokszor elcsattan közöttük egy váratlan, de ugyanakkor nagyon is vággyal teli csók.Mindig leállítom, még nem állok készen újból arra a bizonyos dologra ami két ember között történik ha..na jó kimondom.A szexre.Igen, még nem állok rá készen.Mikor Harry simogatni próbál csók közben, aminek lehet, hogy nincsen tudatában, vagy nem is a szexre akar invitálni, de akkor is eszembe jutnak azok a képek, amik kisebb koromban belém ivódtak.
Két hete elment arra a találkozóra, de csak az anyjának és az apjának köszönt, majd le is lépett, hogy velem találkozhasson.Pedig mentségemre szóljon, én mondtam neki, hogy nem kell sietnie, mert akkor az apja dühös lesz.Ami be is valósult.Nagyon dühös lett Harryre, ráadásul engem is megutált.Jó kezdet.Az ismerkedős vacsorát pedig át is rakták erre a hétre, ami pontosan négy nap múlva lesz.
Harry és anya azóta is apám nyomában vannak, és minden lehetőséget kihasználnak, hogy benyújtsák az újabb pereket, és halmozzák a vádakat ellene.A levelet, amit még egyszer Bobtól vettem át, nemrég került elő a táskám aljáról.Nem mertem kibontani, ezért csak odaadtam Harrynek. Persze akkor is kettesben voltunk, és azt, hogy neki adtam át, egy szűzies csókkal köszönte meg, ami ugyebár elég szenvedélyesre sikeredett miután visszahúztam magamhoz.

És most itt állok, hogy végre megkaphassam a munkám.Minden iratom itt van, még az is amit 3 hete kellett, hogy aláírjak Nicknél.Olyan furcsán viselkedett velem.Mindig is ilyen rideg és bunkó volt, vagy csak amiatt mert egyszer késtem?!Hm.Pedig régen teljesen megértett.Na mindegy.

Harry levezette derekamra a kezét, és úgy kezdett el tolni.A magassarkúmban majdnem pofára estem, de szerencsére ott volt mellettem Ő, így még megtudott fogni a leégés elől.
Az ajtó kinyílt előttünk, beléptem és egy hatalmas belmagasságú recepciós tér fogadott, ahol voltak nem is kevesen.
A recepciós nő gondolom felismerte Harryt, mert ahogy megpillantotta, megigazította magán a blúzt, és felvette magára az ezer wattos csábító vigyorát.
-Mr.Styles.-mondta.
-Üdv Mrs.Forst.
-Üdv.-mondtam hidegen, és közelebb bújtam Harryhez.Ám 'Mrs.Forstot' ez sem érdekelte, szinte csak egy egytized másodpercre nézett rám.Összehúztam a szemöldököm és Harryre néztem, akin látszódott, hogy jól szórakozik rajtam.
-Miben segíthetek?-kérdezte kacéran Mrs.Flörtringyó.
-Az igazgatóhoz jöttünk.
-Ó.Elnézést de ő jelenleg nem elérhető.
-Szóval hányas terem?-kérdezte Harry.
-Őm..-zavarodott bele Mrs.Flörtringyó, majd válaszolt.-752.De csak fél óra múlva szabad, most éppen tárgyalása van.
-Köszönjük.
-Addig hozhatok valamit?
-Kérsz valamit Abb?-nézett le rám Harry.Szánk szinte két centire volt egymástól, ahogy én is felnéztem rá.
-Nem.-nyögtem ki végül. Szorításán erősített, és éreztem ahogy megtelik bennem a vágy.Megakartam csókolni, de tudtam, hogy nem lehet.Itt nem.
-Akkor csak egy pohár szénsavas vizet szeretnék.-fordult felé Harry.A nő zavartan bólintott, majd elment.Én meg kicsit jobban Harry felé fordultam és felnéztem rá.Lenézett, majd tekintetét enyémbe fúrta és közeledni kezdett.Lágy csókot lehelt ajkaimra, majd elhúzódott, más körülmények között visszahúztam volna a gallérjánál, de tudtam, hogy még ez is sok volt, ebben a helyzetben, ezen a helyen.
Leültünk egy kicsit messzebbi váró fotelbe. Harry lábfejét a másik lába térdére rakta, s így ült férfisan, míg én csak mellé kucorodtam, jó szorosan.Kezét átvetette vállamon és így vártunk a sorunkra.Szemből elkezdett felénk sétálni, persze a legkecsesebben Mrs.Flörtringyó.Amint kicsit közelebb ért, és láttam, hogy tekintete Harryt pásztázza, aki ugyebár már javában bele volt merülve a sportújságba. Gondolkozni sem tudtam, mielőtt cselekedtem.Egyből combjára raktam kezem birtoklóan. Harry enyhén nyitott szájjal, döbbenten nézett fel az újságból, majd szexi féloldalas vigyorral a képén közelebb hajolt hozzám, miközben megfogtam a kezem.
-Ne itt Abb.Túl nyilvános.-suttogta majd a fülembe harapott.Pont akkor kaptam a szám elé, hogy visszafolytsak egy nyögést, mikor is Mrs.Flörtringyó megköszörülte a torkát, jelezvén, hogy itt van.Nem mintha nem vettük volna észre.Ideárad a szagod.Bocs.A parfümöd illata.-mondta gonosz tudatalattim.Belső istennőm pedig próbált Harryre koncentrálni.
-Itt az itala uram.
-Köszönöm.Kérem jelezze, ha mehetünk Mr.Forst.
-Mindenképpen, uram.-tette le az italt az asztalra, miközben kilógatta melleit.Megköszörültem a torkom és nagyon nehezen bírtam ellen állni a kísértésnek, hogy ezt ne is tudassam vele. Harry a tenyerét a combomra vezette, majd másik kezével megfogta a kiengedett hajamat, és amennyit meg tudott fogni, azt óvatosan meghúzta, úgy, hogy maga felé fordítson.
Közelebb hajolt és megcsókolt.Majd elhúzódott és még egy puszit nyomott az arcomra, mikor lesütöttem a szemem és elvörösödtem.Lassan felnéztem Mrs.Flörtringyóra, aki lenéző pillantást vetett rám, majd elment, riszálva idomait.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése