2013. december 17.

News of the Blog III.

♥sziasztok Drága Olvasóim!

nagyon sajnalom, hogy megvaratlak titeket de volt jo par gondom az elmult idoszakban es nem igazan tudtam elo emberkent viselkedni..tulajdonkeppen a blogba menekultem folyamatosan aminek hala otthon a gepemen mar a 32. resz is kesz van. Most viszont jonnek az unnepek es majd tobb reszt hozok nektek!
Remelem nem haragszhotok meg.Most eljottunk pihentetni az ahyamat es a hegyekben vagyok...csoda hogy van wifi, csak szerettelek volna titeket ettesiteni hogy miert is vagyok ilyen bunko aki elhanyagolja az olvasoit<3
ma megyunk aza es holnap uj resz!

ui.:bocsanat hogy nem raktam ekezeteket de telorol irtam nektek most gyorsan.
sok puszi es tovabbi jo karacsonyi keszulodeseket!:*

Ja es kerlek titeket kommenteljetek csak annyit hogy:kovit. -vagy nemtudom de neha gondolkozom azon hogy abbahagyjam e.:/... nem akarok olyan lenni hogy:"100 komi es csak utana hozom a kovetkezo reszt"... de neha olyan jol esne 2-3 :))) a legutobbikon is mindig elmosolyodtam ds olyen jol estek..:))) <3

Xxx.Gemm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése