2013. december 29.

20.Cupidity









-Finom?-kérdeztem felnézve rá.
-Isteni.-mondta majd lehajolt és puszit nyomott az ajkaimra.Lelkesen ettem tovább a második muffinomat, majd amikor végeztem vele, Harryvel ellentétben a teámat kezdtem kortyolgatni.Harry ha jól tudom már az ötödik muffinnál tart.Tényleg finomnak tarthatja.
-Finom lett a tea?-mosolygott Harry.
-Igen, nagyon.Pont ahogy szeretem.Köszönöm.-mosolyogtam vissza rá, aztán ajkaira terelődött tekintetem.Macsósan, féloldalasan elmosolyodott aztán újból lehajolt és megcsókolt.


***

-Melyik film legyen?-kérdezte Harry-Van vagy 1000.Milyet szeretnél?
-Hm.Legyen mondjuuk..-mentem oda és olvasgatni kezdtem.-Jujj!A Kellék feleség az jó?-néztem fel rá kiskutyaszemekkel.
-Igen.-vigyorodott el-Csináljak popcornt?
-Ó, én nem kérek köszönöm.
-Rendben.Hozok chipset.-ment be a konyhába.Elvigyorodtam, aztán a kanapéra feküdtem vissza a harmadik bögre teámmal.
Mikor Harry öt perce sem jött, bevallom, kicsit kezdtem félni.
-Harry!-mondtam hangosan.Nem jött válasz, így a kanapé szélére másztam és felálltam.Elindultam a konyha fele, amerre ő is legutóbb.Mikor beértem a konyhába senkit sem találtam ezért tovább mentem.Benéztem a spájzba, semmi.Tovább mentem a folyosón.Bekopogtam a vendég wc-re.Semmi hang nem jött bentről így inkább a lépcső fele tartottam.
Először Harry szobájába mentem.Nem volt bent ott se, se a fürdőszobájába.Kétségbe estem.Ez lett volna az a hely ahol biztosan megtalálom, de még itt sincs.Nem mertem elmenni, mégis menekülni akartam.A furcsa az volt, hogy biztonságban éreztem magamat nagyjából, de nem akartam egyedül itt lenni.Félelem járta át a testem, hogy vajon mi lehet Harryvel, hol van, és ha valaki, akkor ki vitte el?Egyáltalán ha valaki elvitte..
A következő pillanatban meghallottam valami zajt.Kimentem a szobából és a falhoz lapulva, lassan és biztosan közelítettem meg a mellettem lévő szobát.Lassan, nagyon lassan bekukucskáltam a gardróbba, ahol megláttam Harry félmeztelen testét.A megkönnyebbülés villámcsapásként hasított belém.Lábaim ugrottak egyet és a következő pillanatban Harry karjaiba vetődtem, aki éppen hajtogatott egy pólót.
-Jeszus Abb!-kiáltott fel.
-Harry!-suttogtam megkönnyebbülten.Karjaimat továbbra is szorosan fontam át nyakán.Fejemet nyakába fúrtam, lábaimat pedig csípője körül fontam át, így csimpaszkodtam rajta, anélkül is, hogy fogott volna.
-Mi az gyönyörűm?-szedte még az előbbi ijedtségétől a levegőt szaporán.Egyik kezét derekam körül vonta át, míg másikat kicsit feljebb.Szorosan fogott ő is magához.
Becézésére megint egy megkönnyebbült, és egyben meleg érzés járta át a testem.Éreztem amint a hideg kiráz, arcom pedig lángba borul, ahogy észhez térek.Nincs rajta póló.Magamba fojtottam vágyamat, és úgy döntöttem inkább úgy csinálok mintha nem foglalkoztatna...annyira.
-Azt hittem, hogy elraboltak, vagy valahogy eltűntél!Annyira megijedtem Harry!-motyogtam.
-Bocs.Csak a pólómra csöppent egy kis salsaszósz..feljöttem, hogy berakjam a mosógépbe, és felvegyek egy újat.-mondta mély hangon.Kezem szorításán enyhítettem.Ujjaim összekulcsoltam tarkóján, ahogy kihúztam magam, hogy szembe kerüljek vele.
-A lényeg, hogy megvagy!-suttogtam.
-Igen.-alig lehetett hallani.Szinte csak formálta a szót édes szájával.
Ajkaimat szorosan tapasztottam övéire.Kívántam minden egyes porcikámmal, hogy érezhessem magamon érintését és ízlelhessem csókjának ízét, szájának puhaságát, ajkainak masszírozását, és csókjában a véghetetlen vágyat.
Mohón kezdtük egymás száját falni.Egyik kezét fenekem alá rakta, hogy megtartson, ugyanis kezdtem belegyengülni a vágyam miatt csókjába.
Egyre szenvedélyesebben falt.Néha csak ízlelgette ajkaimat, s olyankor hagytam, hagy tegyen azt velük amit akar.
Sóhaj tört elő belőlem, majd Harryből is egy férfias morgás, amit istentelenül szexinek tartottam.A következő pillanatban Harry a gardrób szekrényéhez lépkedett, majd annak döntött, miközben egyik kezével tartott, lent a fenekemnél, ami annyira kínzó volt.Ágyékát kinyomta, hogy úgy is tartson, ahogy megéreztem növekvő férfiasságát, saját nemi szervemnél, ahogy hozzám nyomta, hatalmasat nyögtem.A fejem az élvezettől hátracsuklott, és a szekrényen halkan koppant is.
A következő pillanatban viszont belém csapott egy régi felismerés és hirtelen húztam fel magam ijedten.Szívem majd kiugrott a helyéről ijedtségemben.Próbáltam felhúzni magam férfiasságától, ami sikerült is.Viszont így Harry ijedt és meglepett tekintetével találtam szembe magam.
-É-én..sa-sajnálom.Cs-csa-csak..-próbáltam valamit kinyögni, de mikor rájöttem, hogy nem fog menni, inkább lesütöttem a szemem.
-Hé.Csss..Abby.-nyugtatott, majd magához ölelt.Vállára hajtottam fejem.Egyik kezem lecsúsztattam tarkójáról hátára, másikat pedig mellkasomhoz húztam vissza, magam és Harry közé.Tenyerem Harry bal mellén pihent.Megnyugtató dobbanásokat adva szíve, melyek a szokásosnál gyorsabbak, szaporábbak voltak.-Felveszek valamit, aztán lemegyünk.
-Oké.-suttogtam, majd felemeltem fejemet, felé fordultam és nyakára nyomtam számat, hosszú csókot hagyva ott.Tenyerem alatt éreztem, ahogy még szaporább lesz a szívverése.Elmosolyodtam, majd elvettem számat.Harry hátrébb lépett, óvatosan, lassan lerakott, miközben kezem végig csúszott kidolgozott felsőtestén.Fantáziám egyből beindult, ahogy magam előtt találtam ezt a tökéletes testet.Nem vettem le róla a kezem.Felnéztem Harryre, enyhén elnyílt ajkakkal, aztán lábujjhegyre állva pipiskedtem egy csókért.Lehajolt, majd gyengéden csókolózni kezdett velem, miközben egyik kezem visszacsúsztattam nyaka és válla közötti részre, míg másik kezem felsőtestén; kockáin és mellizmán csúsztatgattam, simogattam.
Belesóhajtott csókunkba.Kicsit erősített derekam fogásán.Majd amikor pont kezdtünk újra szenvedélyessé átváltani, megszólalt a csengő.Harry lassan, de elhúzódott.Csodálattal a szemébe nézett.Egy utolsó gyors csókot hagyott ajkamon, aztán a nyitott szekrénybe nyúlva kivett egy pólót, felhúzta amilyen gyorsan csak tudta, majd megfogva a kezem indultunk el lefelé.
Leérve egyből a lifthez ment.Levette az amelletti lévő telefont.
-Igen?...Most nem alkalmas Paul....Értem....Oké, mondja meg neki, hogy holnap után úgyis találkozunk, addig pedig ha lehet, ne keressen.-egyből eszembe jutott, hogy akkor lesz az apjával a találkozó, ahova engem is el fog vinni.Ki lehet az onnan?!Az apja biztos nem, hisz vele nem így beszélne, ráadásul biztos felhívná a lakásba.-Köszönöm Paul.-tette le.
-Ki volt az?-szaladt ki a számon, mielőtt megelőzhettem volna.
-A nő akivel apám össze akar hozni.De lényegtelen, elküldtem.Ez a mi napunk.Gyere menjünk filmezni.Irányított a konyha fele, ahol felszedtük a chipset és a szószt, amit most én vittem,  megelőzve, hogy újra leegye a pólóját.
Lefeküdtünk a kanapéra.Harry egyik kezével átkarolt, hogy közelebb bújhassak hozzá.Újra beszívtam illatát.Mosolyogva figyelte, amíg én csukott szemmel, feldolgozom, hogy hogyan lehet ilyen tökéletesen férfias, macsós, per-fect illata.
Kuncogására nyitottam ki szemem.Duzzogva néztem rá, amit egy apró csókkal enyhített.
A chips az ő hasán, míg a szósz az én hasamon volt.A távirányítóért nyúlt, aztán elindította a filmet.
Felcsendültek az ismerős akkordok, majd a szabadságszobor jelenet következett, és aztán elkezdődött a film.Izgatottan helyezkedtem kényelmesebbre, miközben Harry berakta a számba az első falat chipset.Mosolyogva kezdtem el rágni, miközben huncutul csillogott a szeme.Valahogy az volt az érzésem, hogy őt most nem igazán a film érdekli..lehet nem is szereti, csak miattam nézi végig.Nem fogok tudni betelni a kedvességével, az érzékenységével, a szeretetével, a huncutságával és azzal az ellenálhatatlan kinézetével.Egyszerűen lehetetlen.





Ha összejön akkor a következő fejezet 2 komment és 3 értékelés után jön.







2 megjegyzés:

  1. Imadtam reszt!!Mikor jon a kovi?

    VálaszTörlés
  2. Es ezt most tenyleg,oszinten nagyon komolyan gondolom ugyhogy te is vedd komolyan Sisi!!!
    Csóközön xx

    VálaszTörlés