2014. január 4.

2l.So Happy

Sziasztok!:)
Hát nem igazán tartalmas rész, amiért bocsánat, de a következő izgalmasabb, megígérhetem;)
Iratkozzatok fel, kommenteljetek és lehet véleményezni!
Hagyjatok magatok után nyomot:)) <3
Jó olvasást!








Harry nagyon halk beszédére kezdtem egyre éberebb lenni.Vissza akartam zuhanni a szép álmaimba, de a helyzet az volt, hogy most Harry hangja is elegendő volt.Nem is tudtam vissza aludni többet, ettől függetlenül még csukva hagytam szemeimet.
-Persze..hazaviszem.Hogyne.Köszönöm, és elnézést Juli.Viszlát.-rakta le Harry.-Szépségem..-süppedt be mellettem a kanapé, aztán egy kezet éreztem meg a hátamon.Simogatni kezdett ami átbizsergette egész testemet-Szépségem..kelj fel..-csodás volt az a sok szeretet ami csak úgy áradt a szavaiból.
-Mmm...-mormogtam álmosan mire elnevette magát.
-Gyere, hazaviszlek.
-Oké..-suttogtam, majd nagyon lassan felültem.
-Kérsz valamit?-kérdezte Harry.
-Semmit sem, köszönöm.
-Rendben.Akkor gyere.-Vett ölbe és vitt az előtérbe.Elkuncogtam magam mikor felvett, majd amikor lerakott a cipőmnél, felvettem azt majd kicsit odébb álltam, hogy megvárjam.Álmosan dőltem a falnak miközben néztem, hogy veszi fel az öltönyét ingére. Eddig fel sem tűnt, hogy átöltözött szmokingba.Sötétkék, épp hogy nem fekete színű volt, ami nagyon szexin állt rajta.Felnézett rám, majd egy kaján vigyort szegezett felém, mire elpirultam.Felvette a táskám az egyik kezébe, másikba az üzleti táskáját aztán felém indult.Átadta a táskámat miközben számra egy édes csókot lehelt.Kicsit le kellett hajolnia, még úgy is, hogy lábujjhegyre álltam.
-Köszönöm.-suttogtam.Megnyomta a lift hívót majd rám kacsintott.Beharaptam az ajkamat.
Újra lehajolt, majd nyelvével ügyesen kiszedte fogaim közül ajkamat.Először ajkai közé fogta, majd fogai közé vette alsó ajkam.Kezem elindult derekamon pihenő kezén felfele.Bicepszét megszorítottam, aztán tovább csúsztattam izmos vállára, onnan pedig tarkójára, majd fürtjei közé mélyesztettem ujjaim, és miközben csókolni kezdtem beletúrtam hajába.Épp hogy csak közelebb tudtunk egymáshoz állni, mikor a lift megérkezett.Kissé zihálva belépkedtem, mögöttem vele aztán megnyomta a parkoló szintet.A lift bezárult és lefelé vettük az irányt.

***

-Köszönöm, hogy hazahoztál Harry.-mosolyogtam rá.
-Nincs mit Abb.Akkor holnap jövök érted olyan délután kettőre!
-Rendben.Szia Harry!
-Szia gyönyörűm..-hajolt hozzám, majd egy édes csókot hagyott ajkaimon, amit miután eltávolodott beharaptam, és végig nyaltam.
-Ümm..nem jössz fel?-kérdeztem majd csalódottan hajtottam le fejemet miután nemlegesen megrázta a fejét.
-Viszont akkor holnap, most pedig sietek egy megbeszélésre.
-Oké.Szia Harry..-szeretlek!..mondtam magamba hozzá.
-Legyél jó!-kacsintott.
Vigyorogva kiszálltam a kocsiból aztán megvártam míg elment.Újra ott tett ki ahol még először.Direkt csak itt parkoltattam le, hogy ne tudjon bejönni kocsival teljesen a házunk elé.Vagyis régen ezt gondoltam.Most persze azért itt rakattam ki magam mert tudtam, hogy siet.Bár ennek ellenére behívtam, de csak mert a remény hal meg utoljára.Holnap úgyis találkozunk és megismerhetem a barátait, és azoknak a barátnőit.Már várom, hogy mindannyiukat megismerhessem.Kíváncsi vagyok milyenek ők így együtt.
-Szia kincsem!-köszöntött anyu.Épp a szemeteszsákot rakta ki a ház elé.Ezek szerint holnap jön a kukás.
-Szia Anya!Harry sajnos nem tudott bejönni mert sietett.
-Ja igen!Tudom kincsem, beszéltünk már.Na gyere be és meséld el milyen volt a mai randi..-mondta izgatottan.
-Jajj ez nem..najó.Az volt.Csinálsz fini teát?-néztem kiskutya szemekkel.
-Persze életem, gyere!-karolt át.
Ahogy beértünk ő már ment is teát főzni, én meg gyorsan levettem a cipőm, leraktam a lépcsőre a táskám és indultam anya után a konyhába.
-Szóval?
-Na..hát először is..a nagy parknál parkoltunk le és sétáltunk..-kezdtem mesélni.
Anya csak hallgatott, itt-ott felnevetett, de végig figyelemmel kísérte az egész sztorit.A végére már Michael is csatlakozott anyához.
-És azt nem tudod, hogy ki figyelhetett?-anya.
-Nem..de nem olyan rossz volt..csak olyan..furcsa.-válaszoltam.
-Értem...na de nekem azt mondd mi volt miután felmentetek hozzá!-mondta kacéran anyu és vállba bökött.Elnevettem magam.Kicsit feljebb tornásztam magam a bárszéken a pultnál, anya pedig a a pultra támaszkodva figyelt.
-Semmi..csókolóztunk és..ja igen! Volt, hogy egyszer eltűnt és a frász jött rám! De kiderült, hogy csak pólót cserélt mert lecsöppentette salsaszósszal.De attól még rémisztő volt!Viszont..fú..Anya! A felsőteste..-kezdtem áradozni.
-Na, édesem! Határokat nem átlépni!-nevetett-Ez már nem rám tartozik!
-Igaz..de..hmmmm.-emeltem a számhoz a bögrét.-Ja amúgy holnap megyünk Louishoz, a legjobb barátjához.Bemutat a barátainak.
-Jól van..ahogy elmondtad ez a Louis pofa is szimpatikus.Jó volt összefutni vele?
-Nagyon.Nagyon jó kisugárzása van!De hát még meg kell ismernem nekem is..Na viszont most megyek, lepihenek egy kicsit.Olvasgatok meg ilyesmi.
-Jól van, én meg befejezem a takarítást.
-Ne segítsek?!
-Nem kell drágám, menj csak.
-Hát jó..De azért szólj ha kellek!
-Rendben.-hajamra nyomott egy puszit majd eltűnt a nappaliba vezető úton.
Lehúztam a maradék teámat aztán beraktam a mosógépbe a bögrét.A lépcsőn felvettem a táskámat aztán felmentem a szobámba.Leraktam a táskámat a székemre, a szekrényemhez léptem és nézegetni kezdtem a könyveim között.Sokáig csak kutakodtam, míg végül már nem is volt kedvem olvasni.Kifújtam egy nagy levegőt, pont mikor valaki kopogott.
-Igen?
-Bemehetek?-jött Michael hangja az ajtó másik oldaláról.
-Persze!-a következő pillanatban benyitott.
-Szóval..ümm..Ed nem tud átjönni..Apa nem ér rá..Harry nincs itt.Szóval lenne kedved xBoxozni?-kérdezte mintha csak szívességet tenne.Felcsillantak szemeim.Michael már régebben kijelentette, hogy elég béna vagyok ezért nem igazán szeret velem játszani.Épp ezért, most hogy ő kért rá, hogy játszak vele.. lesokkolt. Persze nem sokáig.
-Igeeeen!!-futottam át a szobájába.Hallottam ahogyan nevetni kezd rajtam.Mikor ő még csak az ajtót csukta be, én már rég a távirányítóval a kezemben ültem, várva rá, hogy bekapcsolja a játékot.
-Na melyik játékot?
-Hmm..Legyen az a Star Warsos!
-Oké..válaszd ki hogy melyikkel akarsz lenni, aztán nyomd meg a..-mondta miközben elkezdtem mindenfélét nyomogatni mire a játék elindult.Vigyorogva kezdtem valamerre futni aztán a lézerkardommal levágni szerencsétlen ellenfeleimet.Szerencse, hogy csak legóból vannak..így nem annyira élethű.Különben biztos megsajnálnám őket, és csak a pénzt szedném fel.-Mindegy.Amúgy hol vagy?-kérdezte még nyugodtan.
-Nem tudom!-rántottam vállat boldogan.
-Hé!Az én voltam!Megöltél!-háborodott fel.Elröhögtem magamat aztán elfutottam tőle, mielőtt visszavághatna.

-Köszönöm a játékot!-mondtam hálásan miközben megöleltem.
-Bárcsak én is elmondhatnám ezt...-mondta drámaian, mire vállba vertem.
Visszamentem a szobámba, mosolyogva becsuktam az ajtóm.Az ágyamhoz lépkedtem és lefeküdtem rá.Annyira jó most.Úgy érzem mindenem megvan.Minden tökéletes..itt van Harry, szerető család..
Az ajtómnál kapargatást hallottam.Ja, igen..és persze az én imádott macsekom, Mau.
Kinyitottam az ajtót, felvettem a kis dögöt, aztán az arcomhoz emeltem, hogy puszit adjak neki.Miután szét csókoltam a fejét, a vállamra raktam, becsuktam az ajtót, aztán vissza feküdtem az ágyamra.Simogatni kezdtem Maut, miközben tovább folytattam előző elmélkedésemet.





2 megjegyzés: