2014. január 18.

23.Chemistry

♥Sziasztok!
Na, itt is van a következő rész.Bocsánat, hogy nem tudtam előbb hozni, de költözködtünk:s
Köszönöm a 3(!!) feliratkozót, és a 2 kommentet (♥) plusz a 3 véleményezést!:)
Nagyon szeretem, ha kapok visszajelzéseket(jókat-rosszakat!!)
Ide is várok párat! Addig is ne felejtsetek csatlakozni a csoporthoz!Ott mindig kaphattok friss híreket!(persze, ha van kinek, mert egyenlőre rajtam kívűl 2-en vannak bent!https://www.facebook.com/groups/266342583522766/[Azt szeretném, ha ti jelentkeznétek be!])
Még egyszer  köszönöm! 
Jó olvasást!♥






-Mielőtt megijednél szépségem én vagyok az.-mondta dörmögős mély hangján Harry. A megkönnyebbülés hirtelen járta át a testem.Kirázott a hideg hangjától és kezeim libabőrösek lettek.Odajött hozzám, mivel a fotel is kétszemélyes volt, kényelmesen elfértünk.Kicsit arrébb csusszantam, a plédet kivettem magam alól, és miután lefeküdt mellém, ránk terítettem.Oldalamra, felé fordultam, hogy hozzá simuljak.Egyik lábamat övéi közé raktam és kicsit behajlítottam.Mellkasommal kicsit jobban ráfeküdtem, kezemmel átöleltem, fejemet pedig vállára raktam.-Fázol?-kérdezte.
-Nem.Pont tökéletes.-válaszoltam aztán felemeltem a fejem, hogy puszit adjak az arcára.Nagyot cuppant, ahogy számat levettem arcáról.Jót kuncogtam rajta, amin Harry kezdett vigyorogni.
-Megőrjítesz!
-Mivel?-kérdeztem.
-Mindennel.A kuncogásoddal, az édes hangoddal, ahogy mész..annyira szexin kecses.Úgy mosolyogsz, mint egy angyal és úgy is nézel ki, csak szárnyak nélkül...annyira tökéletes vagy.Csinos, gyönyörű..és megértő.Kedves, érzékeny, és ami a legfontosabb, hogy szeretlek és te is szeretsz.
-Igen.Szeretlek!-mosolyodtam el.Alattam levő kezemmel kicsit felnyomtam magam, aztán megtámaszkodtam a könyökömön.Arcához hajoltam, majd megcsókoltam.
Sokáig csak ízlelgettük,kóstolgattuk egymás ajkait, de mikor kezemmel felsimítottam hasán, mellkasán, egészen tarkójáig, ahol hajába csúsztattam kezem és belemarkoltam fürtjeibe, átváltottunk szenvedélyessé.
Nyelve végig simított alsó ajkamon, amit imádtam.Belenyögtem csókunkba.A vágy kezdett elhatalmasodni rajtam.Egész testemmel megfeszültem, amit érezhetett.
-Abba hagyjuk?-engedett el.
-Ne!-mondtam, majd lábamat kivettem övéi közül, átraktam teste másik oldalára aztán felfeküdtem rá.Testünk összeforrt.Ahogy testem nekifeszült, felnyögött.Ez még jobban beindított.Csípőm reflex szerűen nyomódott neki, ami mind a kettőnkből egy-egy nagy nyögést váltott ki.
Feljebb toltam magam hozzá, amire a reakciója egy nagy sóhaj volt.Számat gyönyörűszép, telt rózsaszín ajkaira tapasztottam.Alsó ajkát két fogam közé zártam aztán játékosan meghúztam.Férfiasan felmordult.Próbálta vissza fojtani nyögéseit.Tetszett, hogy ilyen hatással vagyok rá.
Csípőmet megint hozzá nyomtam, a vágy újra és újra felbecsülhetetlen mértékben tört rám, amint nem éreztem magam alatt duzzadó férfiasságát.Még ha ruhán keresztül is.Ajkaimat elkezdte kényeztetni nyelvével, fogával és fantasztikus szájával.Én újra és újra hozzá dörzsöltem magam, míg végül bele nem nyögtem a csókba.
-Abb..-mondta rekedtes, mély hangján.Nyögdécselni kezdtem és erősebben nyomtam magam hozzá.Amit kiváltott belőlem, csupán a hangja...leírhatatlan.-Abb..-mondta volna de ajkaira tapasztottam a számat.
Éreztem magamban, hogy nem bírom sokáig.Kezeit derekamra rakta, hogy megpróbáljon leállítani.Szinte a másodperc tört része alatt gyűlt össze ágyékomban az utolsó csepp élvezet is ami abban a pillanatban elvitt a mennyországba.Hatalmasat nyögtem csókunkba.
Hagyta, hogy rendesen elmenjek, hogy az utórengések is lecsillapodjanak bennem, aztán pedig száját levette enyémről, ahogy egyik kezét is derekamról.Mutató ujját számra helyezte, jelezvén, hogy maradjak csöndben.Éppen el akartam mosolyodni szégyenlősen, mikor szemében megláttam a komolyságot.Hirtelen nem tudtam mi van.Azt hittem valami rosszat csináltam.Leakartam szállni róla, de nem engedte.Kezét fenekem fölé csúsztatta, és magához szorított.Nem értettem mi van.
-Szuszogást hallok.Nyugodj meg.-tátogta Harry.
-Menjünk be!-ijedtem meg.
-Itt vagyok, biztonságban vagy..Édes.-adott számra egy szűzies csókot.Egyből megnyugodtam.Igaza van, ha ő itt van.Akkor minden rendben.
Szorításán enyhített.Lassan leszálltam róla, aztán felálltam.Ő is megtette amit én, majd befelé indultunk.
Nem mertem levegőt venni.Tudtam, hogy apám van itt, csak inkább megkímélt ettől a ténytől.
Amikor becsukta a terasz ajtót kifújtam a bent tartott levegőt, majd Harry karjaiba bújtam.Ledobta a plédet, aztán szorosan biztonság érzetet adva, körém fonta védelmező karjait.
-Köszönöm.-suttogtam.
-Mit?Hogy engedtem, hogy elélvezz, vagy hogy szóltam?-suttogta mély hangján fülembe.Fejem olyan piros lett, mint egy rák.-Ugyan bébi, hihetetlen volt.Mint egy Istennő.Komolyan mondom, hogy megőrjítesz.Ne szégyelld ezt előttem.Már egyszer úgy is elmentél alattam..Emlékszel?-mondta huncutul.Ha ez lehetséges, akkor még jobban elvörösödtem.Ennek ellenére a vágyat újra éreztem magamban, és újra érezni akartam ajkait.
-Ümm..Bemegyünk a szobámba?-kérdeztem 'angyali' mosolyommal.
-Hát persze..-nyalta meg ajkait.Szemeim kikerekedtek, a kép ami újra lejátszódott a fejemben ágyékomban ért véget.
-Á, hát itt vagytok! Titeket kereslek már úgy..-nézett Michael az órájára-..ümm..2 perce.Na de mindegy.Anya azt kérdezi Harry, hogy itt alszol-e.
Harryvel egymásra néztünk.Lehet mindkettőnknek ugyanaz járt a fejében?! Mert nekem az, hogy ha itt maradna tuti rámásznék és vagy egy emlék miatt elrontanék mindent, mint eddig, vagy pedig...vagy ugyanez.Szomorúan vizslattam magam belülről.Hol bennem a hiba?!Miért nem tudok rajta túllépni ennyi idő után?Annyira sajnálom Harryt, hogy mindig elrontom a csodálatos pillanatainkat.Bár most..kivételesen nem én rontottam el.El élveztem, úgy, hogy dörzsöltem magamat hozzá, és csókolóztunk..mégsem jutott semmi sem az eszembe!
Lehetséges, hogy így fogok hozzá szokni a testi érintésekhez.Mármint..az ennyire intimebbekhez.És ebben Harry fog segíteni...mármint már elkezdte.Lehet, hogy ezzel ő is tudatában van, csak ezt sem szeretné elmondani?
Elmosolyodtam a tudaton, hogy ennyire törődik velem.
-Lemegyek, megbeszélem Julival.Kérsz valamit Abb?
-Megyek veled!-hadartam aztán indultam is, húzva Harryt is a kezünknél amit összekulcsoltam.

***

~MEOW~
-Mau..mi az?-..újra nyávog.Kinyitom a szemem, körül nézek.Semmi.Mau viszont a hasamon fekszik és rám meredve nyávog.Régen, mikor először csinálta ezt nagyon megrémültem, de mára már megszoktam.-Jól van, gyere.-fogtam meg, majd kibújva a takaró fogságából halkan kilépkedtem a szobából.
Mau kiugrott a kezemből és az egyik ajtóhoz szaladt.Oda mentem és kinyitottam a fürdőajtót.Még tíz centire sem nyitottam ki, mikor Mau gyorsan besurrant.
-Ennyit szerettél volna?!-kérdeztem kedvesen, nézve a fürdi padlóját.Válaszul egy gyors nyávogás.Elmosolyodtam aztán vissza mentem a szobámba, az ajtót nyitva hagytam pár centire.Még csak hajnali három és négy között lehet, biztos visszajön aludni.
Óvatosan visszabújtam a szerencsére még meleg takaróm alá.Óvatosan Harry mellé bújtam.Csak Dyran egyik boxer alsója volt rajta, így mikor átkaroltam, leplezve kíváncsiságom, azért sunyin megtapizhattam kidolgozott felsőtestét.Beszívhattam bőrének illatát.Nézhettem, ahogy alszik, mint egy angyal.Szerintem nincs ennél jobb a világon.
Kint még sötét volt az ég, de kissé kezdett világosodni.Épp, hogy csak észre lehetett venni.A madarak még nem csiripeltek, még csönd volt odakint.Tetszett ez a némaság, a csöndnek a hangja..vagyis majdnem.Ugyanis a világ legdögösebb és legelkápráztatóbb pasija itt szuszog mellettem.Elmosolyodtam, majd behunytam a szemem.Pont, mikor Mau visszaugrott Harry lába közé.Mindhármunkra frász jött a következő pillanatban.Én Mautól ijedtem meg, amiért csak azt láttam, hogy éppen hunyom be a szemem, mikor azt látom, hogy valami bronz-fekete lény 'elkapja' Harry lábát, Harry azért mert fel vakkantottam és mert hirtelen szorítottam meg az ölelésemben, miközben ő aludt.Mau pedig még az ágyról is vissza ugrott a padlóra, mert ő meg attól ijedt meg, ahogy mi megijedtünk.
Mikor ez mind eljutott a tudatomig, hangosan kuncogni kezdtem a megfagyott levegőben, ami szerintem még viccesebb volt.Harry is elmosolyodott álmosan, majd rám nézett.
-Legalább te jól szórakozol!
Mau vissza ugrott ránk, aztán Harry két lábfeje, vádlija közt le is feküdt.Harry átkarolt, aztán magához húzott.Próbált az oldalára feküdni, de Mau miatt nem tudott rendesen.
-Mau..cicc..gyere ide!-hívtam magamhoz.Álmosan felemelte fejecskéjét, aztán komótosan felállt, átmászott rám, aztán ledobta magát a hasamon.Jót nevettem rajta, aztán attól meg rázkódni kezdett, ezért még jobban nevettem.
Végül Maut lehúztam magam mellé, két kezem közé, mellkasomhoz húzva, testemhez bújva oldalt.Valahogy én is így lehettem Harryvel.Egyik legszebb hajnalaim közé tartozott a mai reggelem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése