2014. január 10.

22. Back around me


♥Sziasztok:)
Remélem tetszik..ja amúgy elszámoltam:ss A következő rész lesz izgis:$ Köszönöm a két új feliratkozót, a két kommentet és a 3 véleményezést!♥  

Imádlak titeket, így tovább! Olyan jól esnek nekem ezek az apróságok♥












-Kicsim!-ébresztgetett anyu-Gyere, vacsizunk!A kedvencedet csináltam!Amerikai palacsinta, és vettem juharfaszirupot is!
Mosolyogva felültem aztán puszit adtam neki.
-Köszönöm!Akkor menjünk!Gyere Mau!-felkeltettem a velem alvó cicámat, aki aztán leugrott az ágyról, és kiszaladt a szobából.
Leérve a lépcsőn, az előtérbe érve ismerős illat csapta meg az orrom.Kirázott a hideg, és lábaim már is elrugaszkodtak.A konyhába siettem, Harry éppen segített Michaelnek teríteni.Ahogy lerakta a tányérokat, mögé settenkedtem és megöleltem.Beszívtam illatát és szorosan öleltem magamhoz.Megugrott karjaimban, de miután elérte a felismerés, megfordult, lehajolt hozzám és hosszasan megcsókolt.Lábaim szinte olvadni kezdtek.Harry észrevehette, hogy kezdem elveszíteni a fejem ezért kezei szorosan fonódtak derekam köré.
-Hogy hogy itt vagy?-suttogtam, mikor elengedtük egymást.
-Hát..-nézett fel valakire.Megfordultam, hogy kire nézhet.Anya állt nem messze tőlem.
-Én hívtam meg.-mosolygott.
-Köszönöm!-szegeztem anyunak a hálám aztán vissza fordultam Harryhez.-Örülök, hogy itt vagy!
Válaszként felemelte az állam és egy szűzies csókot nyomott ajkaimra.Szemeimet lehunyva tartottam még akkor is, mikor ő már nem csókolt.Elnevette magát.
-Na ülj le.-engedett el és kihúzta a székem.
-Köszi.-mosolyogtam rá.
Mindenki leült az asztalhoz, majd megettük a laktatós palacsintát.Éppen, hogy mindenki hátra dőlt, mikor csöngettek.
-Nyitom!-álltam fel mosolyogva.
-Ne!Majd én Abb.
-Ugyan mié..-az ajtót döngetni kezdték.Hirtelen rázott ki a hideg.Ekkor találtam csak szembe magam azzal, hogy valamit titkolnak.Anya és Harry ijedve, de összeesküvő módjára néztek egymásra.-Mi folyik itt?!-semmi válasz.Elindultam hát az ajtó irányába.Még a pultig sem jutottam, mikor Harry nagy kezei a derekamra záródtak.
-Ne édes!Bármikor máskor!De ne most add be a durcit!-búgta fülembe Harry.Az ajtónak a rángatása, dörömbölése nem hagyott alább.Inkább felerősödött.Éreztem, hogy baj van.És őszintén megmondva nagyon féltem.Hallgattam Harryre és inkább visszabújtam karjaiba.-Köszönöm.-suttogta.-Juli..-intett anyunak.
Anya felállt, elment mellettünk és az előtérbe ment, mögötte Dyrannel.Michael nem tudta mi tévő legyen.
-Coco..felmennénk?!-kérdezte félve.
-Ömm.Igen.Harry?-néztem rá.
-Persze.Menjünk.
Anyuék a telefonba beszéltek folyamatosan, de nem tudtam hallgatózni mert Harry folyamatosan és gyorsan terelt fel minket a lépcsőn és a kint álló alak sem hagyta abba a dübörgést.Semmit nem értettem a helyzetből.
-Michael akkor mindjárt megyek xBoxozni, de előtte beszélek Abbyval.
-Oké.Várlak.-ment el.
-Várj..mi?!Te mikor ígérted meg ezt neki?!-vissza gondoltam az egész mai napomra.Villámcsapásként ért a felismerés.Harry haza hozott,Michael xBoxozni hívott,Anyu a kedvencemet csinálta vacsorára, és még Harry is itt volt!!!
Kikerekedett és felismert szemekkel néztem fel Harryre.
-Ti meg mi a francot terveztetek a hátam mögött?!-lettem dühös.
Harry elmosolyodott, a kis gödröcskék megjelentek arcán, ami idegesítően jól és szexin állt rajta.Még mérgesebb lettem, hogy szórakoztatja a 'műsorom'.
-Ahjj!-fordítottam neki hátat és bementem a szobámba.Az ajtómat pedig beakartam csapni, de félig meddig rá csaptam..volna, ha meg nem fogja.Lehet számított rá.
-Abb..elmondhatom?-kérdezte nyugodtan.
-De mit Harry?!Tudod, hogy idegesít, hogy helyettem akartok mindent megoldani?! Ráadásul ha meg kérdezlek akkor előállítasz azzal a jajj de cuki gödröcskéiddel, mutatva, hogy milyen jól szórakozol rajtam.Ez nekem nagyon rossz, és szeretném, hogy ha komolyan vennél mert én tényleg fullra beléd est..-egyszerűen csak megfogta a derekam, és száját enyémre tapasztotta.Csókja könnyed és érzéki, mégis vad és tüzes volt.Nem tudom, hogyan csinálja de elképesztő.
Felnyögtem, ahogy nyelve végig szántotta alsó ajkamat.Hirtelen felindulásból bekaptam ajkát és fogaim közé zártam.Férfias nyögést váltottam ki ezzel belőle.
-Harry, mi az istent művelsz te velem?!-kérdeztem félve, de annál inkább vágyakozva.
-Szeretlek.Épp ezért próbállak mindentől megvédeni.-suttogta.
-Én is szeretlek.-mondtam még halkabban.
Tekintetünk összeforrt.Nem mondtunk többet ezután.Nem csókoltuk egymást.Csak néztünk egymás szemébe.Romantikus pillanataink egyikét anyu zavarta meg.
-Harry, kicsim.Elment..fel van véve és Hide nyomozó már fel is vette a listára.
-Köszönöm Juli.
-Én köszönöm.-mosolyodott el anya, majd rám nézett.-Sajnálom kicsim.De így volt a biztos.
Bólintottam majd elment.
-Menjünk Michaelhez.
-Ne mondjam el?!-húzta fel szemöldökét.
-Nem kell..Nagyjából értem.Kiterveltetek egy kis balhét, hogy több vád kerüljön fel a neve alá.Csak nem mondtátok el.Értem.
-Oké.Akkor gyere..gyönyörűm.-belepirultam becézésbe.-Édes vagy, mikor elpirulsz!-még vörösebb lettem, mire felnevetett.

-Na végre..-mondta Michael mikor benyitottunk hozzá-Mit csináltatok ti ennyi ideig?..Jó, inkább nem akarom tudni.-nevetett fel kínosan.
-Na mivel játszunk?-kérdezte Harry.
-Hozok fel chipset!-mondtam majd kimentem a szobából.
Végre elengedhettem magam és arcomat újra unottan szomorkásba raktam.Átmentem a szobámba, kivettem a gardróbból egy plédet, majd kimentem vele a folyosó végén levő teraszra.

Bebugyoláltam magam a plédbe, aztán leültem a nagy fehér, kipárnázott kerti fotelbe.Lassan kezdett vissza melegíteni.Kint már hideg volt, és már régen kezdett besötétedni.A fák susogó hangot hallattak, ahogy fújta leveleiket az erős szél.Nyugtató volt a természetnek a hangja.Csak néztem ki a fejemből, nem igazán gondolkoztam, nem igazán tudtam miről.Minél inkább próbálnak megóvni, annál inkább kerülök veszélybe.Szeretném ha elmondanák, miket is terveznek apával kapcsolatban.Mégis valahogy, valamiért szeretném elkerülni a témát.
Sokat gondolkozok viszont azon, hogy ezt..az apás..kiskori dolgot..el kellett volna már felejtsem?Már tovább kellett volna lépnem rajta?Vagy..úgy a normális, ahogy most van?
Nem igazán tudom ezekre a választ, de remélem egyszer megtudom.Én minden tőlem telhetőt megtettem annak érdekében, hogy könnyebb legyen nekem és anyának.Legalább is én így látom.
A meleg, ami átjárta a testem, olyannyira nyugtató volt, hogy szinte el is aludtam volna.De egy kicsi eszem azt sugallta nem szabad.Valamiért viszont itt akartam maradni, valamiért viszont menekülni.De nem volt erőm felállni.Annyira kényelmes volt a besüppedő fotel, annyira jó érzés volt, hogy tudom és érzem, hogy hideg van, engem mégis melegítenek a rajtam levő rétegek, meg az anyagok.
Magam mögött hallottam valami neszt, de nem tudtam hátrafordulni, szívem torkomban lett hirtelen és ott kezdett iszonyatos tempóban verni.Valaki van mögöttem.






5 megjegyzés:

  1. A blogod hihetetlen jó ennel jobbat még nem olvastam.......Az íràst sose hagyd abba mert nagyon tehetséges vagy!!!izgalmas, szerelmes tiszta feszkó:D
    Remélem h hamar lessz kövi!!!!

    VálaszTörlés
  2. :)))Hihetetlenül feldobtad a napom:))Kár hogy nem névvel írtál:))<3 Imádlak!!!

    VálaszTörlés
  3. Egy pár napja találtam rá a blogodra. Egyszerűen csodálatos. Remélem folytatod ezt az életben mert TEHETSÉGES vagy! Én is próbáltam írni,de csak hobby-ból. Nincs annyi türelmem hozzá. Használd ki a tehetséged. Nem írok névvel,ez csak egy vélemény. Pár helyen megtalálhatsz mint #MeryemForever.
    Üdv! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon szépen köszönöm! Őszintén megmondom, titkon azt tervezem, hogy ha az életben nem jön össze semmi, esetleg írnék egy könyvet. Köszönöm a véleményt is!:) Kimondhatatlanul jól esik!:)

      Törlés
  4. Jaaaaaj annyira iszonyúan jó!!!!
    Köviiiit!
    Ja amigy mehetek tavaszi szünetben!!!!!

    VálaszTörlés