2013. december 24.

l9.Cooking"





Harry karjaiba vont és a kanapéra dobott játékosan.Még mindig nevetnem kellett a fején, ahogyan próbálja nagyon precízen kidíszíteni a muffinokat mielőtt beraktuk volna a sütőbe.
Belesüppedtem a nagy L-alakú hosszú, fehér kanapéba.Kuncogtam és próbáltam a kezét ellökni testemtől de továbbra sem sikerült.Fölém magasodott.Kezei még mindig derekamnál próbáltak csiklandozni. Forgolódni kezdtem kicsit és próbáltam kiszabadulni.A szám már szinte elzsibbadt a nevetéstől és a folytonos vigyortól.Hajam az arcomra omlott ahogy forgolódtam és már éreztem a hasizmomat, ahogy befeszítem, hátha enyhül az a kínzó, csiklandozó érzés.
Lassan abbahagyta és egyik kezét derekam mellé rakta, míg másikat a derekamon pihentette.Abbahagytam a nevetést.
Derekamon lévő keze felfele kezdett csúszni.Mellem alatt, mielőtt még hozzá ért volna felvette és tovább vezette arcomhoz, hogy a kósza tincseket elsöpörje onnan.
Tekintetünk egybe forrt.Még kicsit ziháltam, de így legalább volt mire fognom.Éreztem ahogy kezdünk újra felhevülni.
Harry lassan lehajolt.Egyik kezemet a tarkójára raktam, felcsúsztattam sűrű göndör hajába, majd közelebb húztam.Ahogy szánk egymásra tapadt, beletúrtam tincseibe.Majd még jó párszor, a csók csata közben.
Két térde között helyezkedett el a testem miközben alatta voltam.Közelebb akartam őt húzni.Lejjebb, hogy érezhessem teste minden egyes felületét.Magamon.De nem engedte, mellkasom melletti kezei megtartották őt.Másik kezem hirtelen ötlettől vezérelve hasára raktam.Felvezettem izmos mellén át a vállára, onnan pedig bicepszére.Kőkemény izom tartotta őt.Kicsit megszorítottam, majd még egyszer, hogy újra érezhessem kemény bicepszét.
Bele mosolygott a csókunkba.Végignyalta alsó ajkam, majd beleharapott kicsit, miközben óvatosan meghúzta.Halk sóhaj hagyta el a számat.Kicsit elhúzódott, szeme csukva volt.Arca lágy, puha és selymes volt, ahogy végigsimítottam rajta.Mint egy angyal.Újra hajába túrtam majd minden érzelmemet beleadva megcsókoltam.Puha, telt ajkai szinte masszírozták az enyémet.Nyelve lágyan próbált bejutni ajkaim közé, s miután kicsit széjjelebb nyitottam, nyelve megtalálta enyémet, majd kényeztetni kezdte.Felnyögtem mikor megéreztem testét az enyémen.Kissé felnyomtam csípőmet, amitől belőle váltottam ki egy férfias nyögést.Csókunk szenvedélyessé váltott át.Közelebb húztam magamhoz, egyik lábamat próbáltam kivenni alóla, hogy áttegyem csípőjén, de nem engedte.Zárva tartotta lábaimat.Lehet, jobb is így.A vágy kezdett bennem erősödni, az érzékszerveimmel együtt erősödött fel.Éreztem, hogy nem sokáig tudom ezt a vágyat kordában tartani.Olyan régen volt már ilyenben részem.Vagyis, ilyenben még soha.Harry olyan finom és jó hozzám.Olyan lágy, olyan érzéki és olyan..felnyögtem ahogy nyakamat kezdte csókolni, és óvatosan szívni.Ám ez cseppet sem volt halk.Fejemet hátra döntöttem reflexszerűen ahogy kijött a hosszú hang a torkomon. Harry kicsit elhúzódott és kíváncsi, de egyben vággyal teli szemmel nézett le rám.
-Elmentél?-csodálat tükröződött hangjából.
Ziháltam.Olyan furcsa volt ez a sok jó.Ez a sok és csupa élvezet, öröm amit nekem adott.
-Abb.Ennyitől?
-Te vagy az első aki ilyen jó hozzám.Vagyis..nem jó.Vagyis..jó is..de..te gyengéd vagy és..és lágy.Meg..meg érzéki és olyan finom.-zavarba jöttem, mégis úgy éreztem, őszintén kell válaszolnom.
-Szeretlek.-suttogta alig hallhatóan.
-Szeretlek.-suttogtam szintúgy, majd közelebb hajolt és megcsókolt.De nem a szenvedélyes csókot folytatta.Óvatosan csókolt, mégis minden érzelmet beleadott.Éreztem a biztonságát, és olyan volt mintha vigyázna, nehogy eltörjek.Mintha ez lenne az első és utolsó csókunk.Beleőrültem ajkaiba.
Csókcsatánkat a sütő hangos folyamatos sípszava vetett véget.Ha lehet még jobban Harry alá bújtam és erősen szorítottam magamhoz, úgy megijedtem hirtelen a éles hangtól.
-Azt hiszem kész a süti.-búgta szórakozottan.Felsóhajtottam a hangjától, majd amikor leszállt rólam és mindketten felültünk kaján és elégedett mosolyával találtam szembe magam.
Szúrós pillantást vetettem rá, aztán felálltam és a konyhába mentem, hogy kivegyem a muffinokat. Csodaszépen néztek ki és a díszítés is pont tökéletesen olvadt meg rajta.Kivettem és a sütőlapra raktam.Visszamentem Harryhez. Addig legalább megdermed rajta a máz.
Harry kényelmesen elfeküdve dőlt el a kanapén.Leültem hozzá közel, a kanapé szélére.
-Abb, nyugodtan hozzám bújhatsz.
Végszavára mint egy kisgyerek ugrottam fel és másztam sietősen hozzá.Felnevetett aztán derekamat megfogva még közelebb vont magához.Mellkasára hajtottam a fejem.Mélyen beszívtam illatát ami egy finom parfümmel és saját bódító illatával keveredett.Kiengedtem miután egy kis ideig magamban tartottam és memorizáltam újra meg újra illatát.
-Ez milyen parfüm?-kérdeztem csodálattal.
-Tetszik?-búgta.
-Imádom.-válaszoltam.
-Akkor jó.-mosolyodott el.Lehajolt az arcomhoz, aztán kicsit feljebb biccentve a fejem, hagytam hagy ízlelgesse ajkaimat.-Na, menjünk sütizni.Csinálok még teát.Most is málnásat vagy kérsz cseresznyéset?-nézett rám mosolyogva miközben én még leragadtam ott, hogy csókolózunk.Mindig elkábított.Felnevetett aztán végigsimított a combomtól a térdemig.-Na, akkor csinálok most cseresznyéset.Addig maradj itt.-nézett rám kedvesen.Mosolyogva bólintottam aztán figyeltem ahogyan megy a konyhába kecses, mégis férfias, sok férfit megszégyenítő macsós módon.
Mosolyogva megjegyeztem, hogy mindent megfigyelgetek rajta, és hogy mennyire érdekes számomra.Fejemet elfordítva meredtem ki az ablakon.Az idő kezdett hűvösödni. Legalább is a mellettünk lévő parkban, ami itt van ennek az épületnek az alján, nagyon fújta a fákat a szél.Az ég kezdett kicsit beborulni és a felhők amik jöttek kissé sötétek voltak.A nagy üvegfalhoz lépkedtem és kinéztem.Pár ugyanekkora épület, középen meg ezeknek az épületeknek a parkja, pár bolt, étterem, és egy nagyobb bevásárlóközpont.Itt minden közel van.Jó lehet itt élni.Minden modern, ez a falrész szinte csak üvegből van és a kilátás gyönyörű.Szembe pont nincs épület, így egyenesen a London Eyera és a Temzére nézhetek ki.Milyen gyönyörű lehet este, mikor ki van világítva a város.
Eszembe jutott az első esti nagy utam, mikor Harry vacsorázni vitt.Elmosolyodtam az emléken.Már akkor köztünk volt a kémia, amit szerintem Paul nem hagyott ki kukkolás nélkül.De ez csak szerintem van így. Harry nagyon szeretheti Pault ha így megbízik benne.Bár ez a kukkolós dolog nem is igazán a bizalomról szól.Feltéve ha csak Harry meg nem kérte, hogy ne nézzem minket..Mindenesetre én biztos kukkoltam volna.Harryt ne nézni?!Azt hogy nem lehet?
Belegondolva, mi lenne ha én lennék Harry sofőrje, szerintem már biztos nem élnénk.Meg vagyok róla győződve, hogy csak őt nézném.Egyszerűen káprázatos.Elvarázsol, olyan mint egy angyal.Egy gyönyörű angyal.
-Abb..itt vagy gyönyörűm?-dörmögött fülembe Harry amitől megugrottam.Két kezét derekamra rakta, majd magához húzott és átölelt hátulról.
-Bocsi..mondtál valamit?-pirultam el a becézésén.Kirázott a hangjától és ettől az egész jelenettől meg a cselekvésétől a hideg, amit remélem nem vett észre.
-Csak, hogy gyere üljünk le a kanapéra.Szeretnél még beszélgetni?
-Igen.-suttogtam, majd megfogva a kezem a kanapéhoz vezetett és hozzábújva, a teámat szürcsölgetve beszélgettünk miközben a muffint ettük, amin finoman ropogott a ráolvadt máz.






Sziasztook:) BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK :)) Remélem tetszik a rész:) ha 3 komment összejön akkor holnap hozom is a következőt!:))




3 megjegyzés:

  1. Jujj de cuki resz <3 Annyira imadom :D Hamar kovit :)
    UI.: Neked is Boldog Karácsonyt! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett én most kezdtem el olvasni a blogod de imádom !!! Siess a kövivel pls !! És neked is Nagyon Boldog Karácsonyt !!:D

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel!!!Viszont Kívánok Boldog Karácsonyt!(utólag is)Aranyos kissé szenvedélyes rész volt!Röviden IMÁDOM!!!♥♥♥ ;)

    VálaszTörlés