2013. október 2.

l.Award

Először is köszönöm szépen a Díjat Bess Harrison-nak!<3
Szabályok  : válaszolj 10 kérdésre-írj magadról 10 dolgot tegyél fel 10 kérdést-küldd tovább 10 embernek. 
Válaszaim:-Szereted Demi Lovato-t?-Igazából nem nagyon szoktam hallgatni a számait, de nincs vele bajom.-Mi a mottod?-Ásd el magad.-Kedvenc zene?-Kedvenc zeném, így igazából nincsen.Imádom a OneDirectiont és nagyon sok számot szeretek, de sokat hallgatom a wake me up-ot, és a la la la-t.-Mi fog meg téged egy fiúban, mi az amitől megszereted?-Először felmérem.De a tekintete mindent elárul.Az egyénisége, hogy megértő, foglalkozik másokkal, aranyos.És általában a göndör barna hajúakra bukom, akinek véletlenül Harry a neve:D-Ki életét választanád, ha lehetne?-Barbara Palvin, vagy Daniell Payzer.(nem Liam miatt, hanem mert úgy táncol, hogy az már elképesztő és ráadásul szerintem gyönyörű*-*).-Kitől van a legtöbb zenéd?-1D és sok JB is van.De azt nem igazán hallgatom, csak ha olyan hangulatom van.Amúgy még Ed Sheeran és Lindsey Starling.-Hogyan jött a blogod ötlete?-Sokat szoktam megálmodni különböző jeleneteket, és valahogy ezt úgy álmodtam tovább, hogy ennyire megtetszett.Persze sok átírás van:D-Szeretnél tetoválást?-Jó sokat! Kettőben már biztos is vagyok!És meg is van engedve!-Mennyi időbe telik, míg megírsz egy fejezetet?-Nem sok, 2-2,5 óra max.-Voltál már szerelmes?-Igen:)Most is az vagyok!Dolgok magamról:-Épp Lindsey Stirlinget hallgatok.-Ma összevesztem a legjobb barátnőmmel.-Lecsaptam egy szúnyogot, megpróbáltam elpöckölni, de valahova magasra szállt, és nem találom(pedig az ágyamban történt)..attól félek, hogy rajtam van.-Van két cicám, akik nem laknak velünk, és nagyon hiányoznak.-Csak az egyik kezemen vannak kifestve a körmeim és ilyen sötét pirosra-bordósra.-Fáj a hátam.-Éppen blogot írok, csak közben küldték ezt, és most ezt írom.(nyílván)-Majdnem elsírtam magam mikor megkaptam a díjat.Nagyon örülök neki.(h)-Harry a pasiideálom.-Kedvenc elfoglaltságom:énekelni, táncolni és egyben a hobbim; szivatni/idegesíteni másokat.:3
Ezt a blogot nem rég óta olvasom, de az egyik kedvencem lett.Akinek tovább küldöm: Ellenkezni hiábavaló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése