2013. október 6.

ll.Award

Szabályok:
-Irj magadról 13 dolgot.
-Válaszolj 13 kérdésre
-Irj 13 kérdést
-Küldd tovább 13 blognak.












Kérdések:
1.Mióta blogolsz?

-másfél éve.:)
2.Szereted a sajtot?

-igen:DDD
3.Mit álmodtál ma?
-Harryvel álmodtam(...):D és arra keltem, hogy ölelem a másik párnát:')
4.Melyik a kedvenc csokid?

-Lindt!
5.Hány blogod van?
-most csak ez az egy.
6.Kitől van a legtöbb zenéd a telefonodon?

-1D!
7.Mi a háttered a gépeden?

-Harry
8.Honnan jött a blogod ötlete?

-Megálmodtam..:)
9.Balszerencsés vagy?

-hát..kifejezetten nem:)
10.Hány éves vagy?

-15:)
11.Mi a hobbid?

-szívatni másokat:D..amúgy színészkedek:)
12.Szeretsz zenét hallgatni?

-Imádok.
13.Mi a mottód?

-Ásd el magad. Vagy, never give up!

Magamról 13 tény:

-Nagyon fáradt vagyok.
-Apummal nemrég Barca meccset néztünk.:3 
-Ma voltunk moziba és megnéztük a Gravítációt. Nagyon jó film!:)
-Ma találkoztam egy nagyon rég látott baráttal.
-Az osztályommal ma elmentünk a Szabó Ervin könyvtárba.
-3 könyvet vettem ki.(A lélek legsötétje, Madonna életrajza, Under The Moon, ami amúgy angol.:)
-Szinte nem ettem semmi rendes kaját 2 napja, mert mindig olyan dolgokat csinálok(tanulok, ide oda megyek, dolgokat intézek) amik mellett csak közben egy kis szendót tudok enni.
-Melegem van.
-Az osztályomnak lesz egy házisünie*-*
-Most épp a Wrecking Ball megy a gépen.
-Holnap jönnek a régen látott nővéremék, az unokahugaimmal.
-xd.Most ittam egy kortyot, mert ki voltam száradva, és leittam a gépet:/xd
-Ha ezt kiposztoltam, megyek aludni.:*

Ui.:Nagyon szépen köszönöm a Névtelen díjosztómnak:) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése