2013. augusztus 25.

4.Dateing?!

Harry leparkolt a Da Vinci köz egyik parkolójában majd mikor kiszálltunk nem elköszönt, hanem jött mellettem tovább.Egész a házunkig velem jött miközben arról mesélt hogy neki is van valahol itt egy ismerőse akit régebben folyton ő hozott haza.

Mikor a házunkhoz értünk Harry megtorpant, nem számított rá hogy ez a ház a mienk.

-Te itt laksz?-kérdezte döbbenten.

-Hát..igen..Anyu most ismerkedett meg ezzel a hapsival.A kapcsolatuk legelején tök őszinte volt vele, és a hapsi, Dyran..magához hívott minket.

-És mégsem vagy sznob..elkényeztetett..picsa aki minden nap a nevelőapja pénzéből megy vásárolni a plázába?! Hihetetlen.-mosolyodott el.

-Túl sok mindenen mentem már keresztül Harry ahhoz hogy olyan gyorsan átforduljak a gazdagok világába.Nem menne.Vagyis-nevettem fel hitetlenül.-Biztos menne.De nem akarom.Küzdök ellene.És ebben anyám segít.Sok mindent köszönhetek neki.Ő egy igazán jó ember.-arca ellazult ahogy gyöngéden beszélni hallott anyuról.Csak egy gödröcskés mosolyt kaptam cserébe.-Az autóban még mondtál valamit.Én azt nem akarom Harry.

-Mit?-kérdezte és próbált komoly maradni de a gödröcskéi megint elárulták őt.

-H-hogy ne találkozzunk.É-én azt n-nem akarom.Szeretnélek még..látni.-néztem szemébe mikor a végéhez értem.Közelebb lépett hozzám majd két kezébe fogta arcomat.

-Nem tudom hogy mennyire tudtalak volna ma ennyi idő alatt megismerni de úgy érzem mintha már régóta ismernélek.Nem tudom mi ez az érzés Bie de úgy érzem..-mondta volna de kinyílt az ajtó és anya futott hozzám.

-Kicsim!!! Hát megvagy kincsem!!!-szorított magához, miután Harry kezeiből kiugratott.-Édes Istenem!!! Láttam hogy hívtál de mikor visszahívtalak nem vetted fel! Úgy aggódtam! Miután hazaértünk nem találtalak reggel sehol!

-Anya.Bent mindent elmondok!Nyugalom, már itt vagyok!...Hála Harrynek!-fordítottam Harry felé anyut.

-Mi?Mi történt Mag?

-Bent elmesélem.Gyere anya.

-Igaz hogy te mentetted meg a lányomat?-kérdezte anya pityeregve és közben Dyran is megjelent az ajtóba.

-Hallottam a hangod Maggie! Gyere ide! Minden rendben?!-ölelt magához.

-Már igen.-mosolyogtam fel rá.

-Dyran! Ő mentette meg..-simított egyet végig Harry haján anya.

-Valóban?! Nagyo köszönjük. Dyran McKock vagyok.

-Harry Styles!-fogott vele kezet.

-Van kedved bejönni?Gyere igyunk valamit!És maradj vacsorára.-mosolygott rá Dyran. Aranyos volt tőle hogy behívta hozzánk.Kicsit megszorítottam az ölelésem majd odasúgtam neki hogy köszönöm.A fejem búbjára adott egy puszit majd anyához tolt kedvesen. Harry hátára rakta kezét miközben mindannyiunkat beterelte.

-Szóval hogy volt kicsim??-kérdezte anya mikor leültünk a nappaliba.

Kicsit hezitáltam.Ránéztem mindenkire, és mindenki biztatóan nézett.Szemükben még ott csillogott a kíváncsiság is, de ez teljesen érthető volt.-Hát..jöttem haza a szalonból..Estefele olyan..fél tíz körül, mikor már sötét volt.Még be kellett fejezni pár rajzot.-magyaráztam anyának hogy miért olyan későn engedett el Nick, a főnököm.-Aztán..volt egy olyan érzésem hogy valaki követ.Nem mertem hátranézni az elején.De mikor bátorságot vettem akkor vettem észre hogy apám az.Egy kocsmába szaladtam, hogy felhívjalak, mert hogy a telefonom lemerült.Aztán a telefonon idegességemben félrenyomtam a számokat és..nem téged, hanem Harryt hívtam fel.Nem vártam meg míg beleszól, hanem elhadartam hogy mit csináljon és leraktam.Mikor megfordultam apa ott állt és dühösen és vággyal teli szemmel nézett.-ahogy felidéztem a tegnapot könnyek kezdtek gyűlni a szemembe.-Két hapsi lefogta, hogy szaladjak.Nem vártam sokáig, futni kezdtem a megbeszélt helyre.Viszont egy idő után kezdte behozni a lemaradását.Egyszer elestem, de a menekülő ösztönöm nem engedte hogy a fájdalmaim visszatartsanak.Felálltam és futni kezdtem..aztán mikor a megbeszélt utcába értem..ott akkora volt az adrenalin szintem hogy csak arra emlékszem hogy az út közepén állok.Jön egy kocsi, összeesek, jön Harry, felsegít, és apa egy késsel támad.Ennyi.Aztán Harrynél ébredtem.-mondtam a könnyekkel küszködve.

-Olyan erős vagy kicsim!Büszke vagyok rád!-ölelt át anya.-Harry nagyon szépen köszönjük! Igazán sokat jelent ez nekem.Nem is tudom hogy hálálhatnám meg.

-Asszonyom önszántanból tettem.Nem engedném hogy bárki is bántsa Abbyt!-mondta Harry komolyan, anya meg elképedt.

-Abby..milyen rég nem mondta senki..-idézte fel anya az emlékeit.-Örülök hogy ilyen véletlenbe esett bele Mag.Ha engem hívott volna, nem biztos hogy most mindketten itt lennénk Harry. Remélem ezt tudod!-mondta anya komolyan és szomorúan.

-Tisztában vagyok vele asszonyom.

-Anya, míg ezt megbeszélitek, szeretném rendbe rakni magam.Lefürdök és átöltözök.Sietek.

-Rendben kincsem.-bólintott mosolyogva, majd elengedtem a kezét és elindultam a lépcső fele.-Harry kérsz egy kis sütit?-hallottam anya kérdését.

-Elfogadok egyet köszönöm.-mondta Harry udvariasan.

-Van kapcsolatod Harry?-hallottam meg utoljára anya kérdését.Kicsit zavarba hozott hogy ennyire bátor kérdéseket tesznek fel Harrynek.

Szobámba megcsapott a saját, kellemes, otthont adó illat.Elmosolyodtam ahogy visszagondoltam, milyen volt Harry szobájába az illat.
Fürdőszobámba mentem, ahol levetkőztem és a levett ruhadarabokat a szennyes kosárba dobtam.Beálltam a zuhanyzóba, megnyitottam a langyos vizet és hagytam had ürüljenek ki a gondolataim.
Mikor kiszálltam a kabinból, a bent ragadott gőz is kiszállt és a tükrök, ablakok hamar bepárásodtak.Magam köré tekertem a törülközőmet majd átmentem a gardróbba.Kiválasztottam egy mackónadrágot, egy nagyobb, rövid ujjú pulcsit és felvettem hozzá az eszkimó mamuszomat.Egyenes, barna hajamat a fejem búbjára kötöttem lófarokba.
Visszamentem a fürdibe, vissza akasztottam a törülközőt majd a tükörbe néztem, ami a nyitott ajtónak hála már kezdett visszaállni eredeti állapotába.Pici mosollyal az arcomon néztem a tükörképem. Harry mellett valamiért szépnek tudom érezni magam.És most hogy lemostam magamról minden tegnapi rezgést, jó érzéssel tölt el, és tudok tiszta fejjel gondolkozni.Nem néztem magamat sokáig, vissza akartam menni anyáékhoz.

Lementem a lépcsőn és visszaültem anya mellé, Harry és Dyrannel szembe.

-Minden oké kicsim?-kérdezte anya mosolyogva, miközben végig simított egyet az arcomon.Mosolyogva bólintottam majd előre hajoltam és elvettem egy lapos kis sütit a tálcáról.-Harryvel beszéltünk egy kicsit szívem..-kezdte anya.-És úgy gondoltuk, hogy elmehetnél vele egyet vacsorázni.Mit szólsz?

-Hát..jó.-nyögtem. Harry arcán mélyebben jelentek meg a gödröcskéi és a szokottnál is jobban csillogott a szeme.

***

-Jól van már Mau!-mondtam Michael macskájának mikor elkezdett nyalogatni.-Mi van te?Miért kell hajnalba keltegetni az embert hmm?-kérdeztem mikor összeborzoltam a fejét.-Na gyere, menjünk le.-lábaimat belebújtattam a mamuszomba majd megfogtam Maut az egyik kezembe és úgy kezdtem el csoszogni a folyosón.A lépcsőn ásítottam egyet, mire Mau rám kapta a tekintetét.-Jó, majd fogat mosok.-morogtam álmos hangon majd megdörzsöltem egyik szemem a szabad kezemmel.
A ház üres volt még, kint, mikor kipillantottam az ablakokon még sötét volt.A madarak még az igazak álmát aludták és a hold is látszott még.
A konyhába beérve felkapcsoltam a lámpát és a pulthoz lépkedtem majd Maut leraktam a földre.Egy pillanatig elbambultam hogy mit is akartam csinálni, majd amikor felvilágosodtam a hűtőhöz slattyogtam és kivettem a tejet.Leraktam a pultra, elővettem egy bögrét és egy kis méretű macska tálat és mindkettőbe öntöttem.A bögrét és a kis tálat berakta a mikróba, és amíg vártam a tejet visszaraktam a hűtőbe.Fél percig vártam csak, nem szerettem volna hogy forró legyen.Kezembe vettem a tejecskénket majd a nappaliba mentem és közben Maut hívtam.Leültem a fotelba és a távirányító után nyúltam, miután leraktam Maunak a tejet.

Mikor Mau végzett felnézett rám, a combomra tapsoltam kettőt a kezemmel, ezzel megadva neki az engedélyt hogy felugorhasson.Ám Mau először a térdemre ugrott amin felszisszentem a tegnapi zuhanásom és esésem miatt.
Mau aggódva nézett rám aztán hozzám dörgölőzött.

Körülbelül fél óra múlva, mikor már én is megittam a tejemet, nehéznek éreztem a szemeimet.Kicsit jobban elfeküdtem a fotelba, ölembe húztam a cicát, aztán hagytam, hagy vigyenek el az álommanók.

Éreztem ahogy pár perc múlva Mau leugrik rólam, egy nagy puffanás kíséretében. De az nem ő volt, hanem kintről jött a hang.Felvettem Maut, mindketten ijedten meredtünk a másikra.Odamentem a nappaliban levő ablakhoz és kinéztem rajta. Semmit sem láttam, csak a fákat ahogy fújja őket a szél.Nem akartam lent maradni ezért kikapcsoltam a tv-t és felfelé indultam.

Szobámba érve, óvatosan csuktam be az ajtót magam után.Ágyamhoz mentem és leraktam arra Maut.-Pillanat, mindjárt jövök.-suttogtam neki majd a fürdőbe mentem.
Miután elvégeztem a dolgom visszamentem az ágyamhoz és rávetődtem. Mau ijedten meredt rám és az arca valami olyasmit sugározott hogy "ember vagy te?!".Jót nevettem rajta majd magamhoz húztam és adtam a fejére egy puszit.-Jó éjt Mau.

6 megjegyzés:

  1. Gyorsan ötödik részt! :) *-* <3
    Nem nézte meg jobban a lány, hogy mi volt ez a csörömpölés?? :o :D
    Nagyon jó blog *-*

    VálaszTörlés
  2. :DDD már kész van rég:DD. holnap hozom.Köszönömm :$$..../majd minden kiderüül..*sejtelmesfej* :DD/

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!! *-* tegnap kezdtem el olvasni és nagyon tetszik!! *-* siess a kövivel!! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik nektek!!! köszönöm:)) akkor felrakom most puszi:**

      Törlés
  4. Ha-ha...
    Te kis te!Ez most nagyonmegtisztelő:)
    Imadlak
    P.S.:Legeslegnagyobb rajongod! <3

    VálaszTörlés