2013. augusztus 29.

Happy B-day Liam!

♥Szeretnék itt is nagyon sok Boldog Szülinapot kívánni Liamnek!♥

Nem is tudom elmondani mennyit jelent nekem az hogy Ők itt vannak nekem.A családom és a legjobb barátnőmön kívül Ők a legfontosabbak számomra.A legpozitívabb dolog amit valaha is kaphattam volna eddigi életemben.Még soha nem éreztem azt, hogy így, látatlanban is ennyire lehet szeretni.Fel sem tudom fogni, hogy ők ezt hogy tudják meg adni nekünk.


Annyi mindent kaptam már idáig, mégis úgy érzem hogy a legnagyobb ajándék amit valaha kaphattam az az, hogy Directioner lehetek.

Igaz, mint ahogy ezt már gondolhatjátok, nekem nem Liam a 'szerelmem', mégis annyi gondon, bajon vitt már át engem csupán azokkal az idézeteivel, amelyeket Ő írt, hogy fel nem tudom sorolni.
Valahogyan mindig kihúznak a bajból, abból a nagy gödörből amibe beleestem, hogy ez felfoghatatlan.Pedig nem is ismerem Őket.Igen, mindenki ezt mondja.De pont ez az.Lehet, hogy nem mi ismerjük Őket, de Ők ismernek minket!



Köszönök mindent amit még csak eddig kaptam, és előre köszönöm amit ezután is fogok kapni, Tőled, Tőletek!♥




3 megjegyzés: